min krop har været offer endnu en gang ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Mamalou

Virkelig FED hårfave og FED tattovering! Er der en historie bag uglen?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Krussedulle

Dinna88 skriver:

Men den elsker det! ... Bilder jeg mig selv ind Min krop elsker bestemt ikke at blive tatoveret, men hva' fa'en!

Jeg har fået lavet den dejligste ugle på armen, som er i forlængelse af en anden tattoo, der fylder undersiden. Den er ikke færdig endnu, der mangler skygger og detaljer rundt om, så det hele bliver sammenhængende. Det ender med to halve sleeves, da jeg har på begge arme

Jeg kan dog se, at den på billedet ser meget ujævn ud, men den er virkelig SÅ veludført! Ujævnhederne og det der ligner en rystende hånd er sårskorper - den er 2 dage gammel. Jeg er SÅ glad for den - og hold da op, hvor er den kvinde dygtig til outlining.

Og så har jeg været i frisørstolen De to billeder af mig fra siden af er ikke redigerede, så der kan den rigtig farve ses.  Hoooold nu op, det vækker opmærksomhed!

Ja, nu skal I altså se det, selvom det er en totalt ligegyldig tråd

Den orange farve klæder dig viiiirkelig!!! ("chokeret" på den gode måde ) wow!!

Og uglen er virkelig også fin!!!

Har selv en ugle, jeg er ret forelsket i! skal dog først under nålen i okt

Anmeld

4. september 2013

Muhmi

Dinna88 skriver:

Men den elsker det! ... Bilder jeg mig selv ind Min krop elsker bestemt ikke at blive tatoveret, men hva' fa'en!

Jeg har fået lavet den dejligste ugle på armen, som er i forlængelse af en anden tattoo, der fylder undersiden. Den er ikke færdig endnu, der mangler skygger og detaljer rundt om, så det hele bliver sammenhængende. Det ender med to halve sleeves, da jeg har på begge arme

Jeg kan dog se, at den på billedet ser meget ujævn ud, men den er virkelig SÅ veludført! Ujævnhederne og det der ligner en rystende hånd er sårskorper - den er 2 dage gammel. Jeg er SÅ glad for den - og hold da op, hvor er den kvinde dygtig til outlining.

Og så har jeg været i frisørstolen De to billeder af mig fra siden af er ikke redigerede, så der kan den rigtig farve ses.  Hoooold nu op, det vækker opmærksomhed!

Ja, nu skal I altså se det, selvom det er en totalt ligegyldig tråd

Hold nu kæft hvor er du altså bare en total frækkert, ja sorry, men det synes jeg sgu! (Og er stright, så du skal ikke frygte noget, hehe)

SMUKT, smukt og atter smukt... FED hårfarve, fed fritz, fed tush... Jamen, du er jo egentlig bare totalt cool og lækker...

Så det sagt 

Anmeld

4. september 2013

MorDk

SUPER fed hårfarve!!! Og sååååå sød og cool tus ♥ LOVE IT!

Anmeld

4. september 2013

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Og I fik da lige et kattehår med hen over uglens hoved

haha.... jeg tænkte. "hmmm. hvorfor er der en streg, er det et armhår.. DET ER DA MEGA LANGT" 

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

mrhl skriver:

ORK en fed hårfarve!!!! Det klær dig virkelig godt. Gid det var mig :p

Og også fin tatovering. Jeg har også en ugle på armen

Arh, tusinde tak! Synes det er fedt, at folk mener, at jeg kan bære den farve! Du skal da bare selv have farvet dit?

Tusinde tak Ugler er virkelig blevet en trend, men for mig er den også helt personlig. 

Anmeld

4. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Totalt gennemført og fedt!!! 

Jeg nåede også lige at tænke at det var et mærkligt lyst hår på uglen ole vh stine

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

B&J skriver:

jamen for katten du er sådan en sexet og smuk kvinde og fuck en fed farve

og sikke en super sød tattoo syntes også den er super godt lavet

Iha, du er ALTID så sød i dine svar! Tusinde tak!!Sikke nogle komplimenter!!

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

Virkelig FED hårfave og FED tattovering! Er der en historie bag uglen?

Vh. Louise

Tusinde, tusinde tak! 

Jaa, det er der da! Og det er ikke mindre end min søsters og min besættelse af ugler. Haha. Hun er dog NOGET mere ekstrem end jeg er, og hun kan ikke benægte det! Vi tænker altid i ugler, når vi skal finde noget - særligt når det kommer til min niece Uglen er en forlængelse af min tatovering til ære for min familie.

Derudover er uglen virkelig bare et tegn på visdom for mig - og det vil jeg gerne tage med mig. Sådan en "jeg kan sgu godt," når det kommer til uddannelse

Anmeld

4. september 2013

Mamalou

Dinna88 skriver:

Tusinde, tusinde tak! 

Jaa, det er der da! Og det er ikke mindre end min søsters og min besættelse af ugler. Haha. Hun er dog NOGET mere ekstrem end jeg er, og hun kan ikke benægte det! Vi tænker altid i ugler, når vi skal finde noget - særligt når det kommer til min niece Uglen er en forlængelse af min tatovering til ære for min familie.

Derudover er uglen virkelig bare et tegn på visdom for mig - og det vil jeg gerne tage med mig. Sådan en "jeg kan sgu godt," når det kommer til uddannelse

Det er en sød historie du har bag, og passer meget fint med det lille hjerte uglen har. Jeg tænkte først og fremmest visdom, men blev alligevel nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.