ja, nu jeg gået i vaske mode, og er begyndt at kigge lidt på hvad vi har i diverse str.
Vi har fået flere sække med brugt tøj fra familie, og høre tit om at man ikke skal købe for meget i str 50 da det er så kort tid de små pus kan bruge det.
men altså, jeg har
4 par bukser
1 natdragt
1 langærmet body
1 kortærmet body
2 langærmet bluser
1 par smækbukser
er det nødvendigt at købe mere, tænker måske det ville være rart med lidt flere natdragter samt langærmet bodyer
ihh synes altså det et mareridt med det tøj her, 

Har termin 2 november hvis det kunne være brugbart heh,
håber i kan hjælpe mig lidt på vej

Kender godt det dilemma men hvor meget er nok, havde selv vaskemaskinen til at køre på fuld tryk for 14 dage siden med alt det vi fik foræret= 12 maskinfulde
Tror det kommer meget an på hvor stor et barn man får og som du selv siger er det nok en god ide at vente til du skal til vægtscanning i uge 35.
Her tror jeg på at vi får brug for lidt mere i str 50, men fik jo allerede af vide ved NF at jeg ikke ville få et 5 kg`s barn pga den skæve navlestreng, skal til vækstscanning om en times tid, så må vi se hvor meget han er vokset
Jeg har en del mere i str 50 men synes der skal nogle flere natdragter og smækbukser til samt et par hjemmestrikkede huer, futter og varme trøjer til som min svigermor har tilbudt at lave
Har: 13 par stømper, lidt vanter, huer og futter, 1 køre/flyverdragt, 1 natdragt, 1 heldragt, 3 par smækbukser, 2 par bukser 7 langærmet trøjer, 12 kort og 7 langærmet body.
Tilgængæld tror jeg at jeg har til næsten tre børn i str 56 med bla. andet 30 par stømper, 22 trøjer, 28 bodyer og 35 par bukser
Anmeld