BigHope13 skriver:
ja, nu jeg gået i vaske mode, og er begyndt at kigge lidt på hvad vi har i diverse str.
Vi har fået flere sække med brugt tøj fra familie, og høre tit om at man ikke skal købe for meget i str 50 da det er så kort tid de små pus kan bruge det.
men altså, jeg har
4 par bukser
1 natdragt
1 langærmet body
1 kortærmet body
2 langærmet bluser
1 par smækbukser
er det nødvendigt at købe mere, tænker måske det ville være rart med lidt flere natdragter samt langærmet bodyer
ihh synes altså det et mareridt med det tøj her, 

Har termin 2 november hvis det kunne være brugbart heh,
håber i kan hjælpe mig lidt på vej

Ja, jeg ville jo nok ikke købe mere i str 50 - men by vejede non søn 3815 g og var 52 lang, så han kom direkte i 56 og brugte det kun en mdr s tid. Desuden passer lidt for stort tøj bedre end lidt for småt

Jeg ville til gengæld have 7-10 langærmede body'er i str 56 samt 5 par bukser. Igen udfra mun erfaring - jeg ved at det er det jeg kommer til at bruge mest, men nu er jeg jo også andengangsfødende

4 natdragter ( jeg fik aldrig brugt med fødder, ungen blev skrupgal)
En køredragt til bilen, et par huer og bløde uldne dokker som "vanter" hvis det er nødvendigt. Og selvfølgelig strømper generelt - 5 par burde være nok. De render jo ikke rundt og det er ikke det der er mest udsat for bæ og bræk.
Mange ville også mene strømpebukser er uundværlige - hader det skidt, brugte det aldrig til Noah. Men har måtte se i øjnene at jeg nok ikke kan snige mig udenom med lillesøster i maven
Anmeld