hvor meget tøj i str 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.281 visninger
35 svar
34 synes godt om
3. september 2013

BigHope13

ja, nu jeg gået i vaske mode, og er begyndt at kigge lidt på hvad vi har i diverse str.
Vi har fået flere sække med brugt tøj fra familie, og høre tit om at man ikke skal købe for meget i str 50 da det er så kort tid de små pus kan bruge det.

men altså, jeg har
4 par bukser
1 natdragt
1 langærmet body
1 kortærmet body
2 langærmet bluser
1 par smækbukser

er det nødvendigt at købe mere, tænker måske det ville være rart med lidt flere natdragter samt langærmet bodyer

ihh synes altså det et mareridt med det tøj her,

Har termin 2 november hvis det kunne være brugbart heh,
håber i kan hjælpe mig lidt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Tulipan

BigHope13 skriver:

ja, nu jeg gået i vaske mode, og er begyndt at kigge lidt på hvad vi har i diverse str.
Vi har fået flere sække med brugt tøj fra familie, og høre tit om at man ikke skal købe for meget i str 50 da det er så kort tid de små pus kan bruge det.

men altså, jeg har
4 par bukser
1 natdragt
1 langærmet body
1 kortærmet body
2 langærmet bluser
1 par smækbukser

er det nødvendigt at købe mere, tænker måske det ville være rart med lidt flere natdragter samt langærmet bodyer

Prøv at se liberos liste, der står godt nok ikke størrelser:

http://www.libero.dk/da-dk/Dig-netop-nu/Opslagsbog /Indkobsliste/

Anmeld

3. september 2013

MariaKyedDK

BigHope13 skriver:

men altså, jeg har
4 par bukser
1 natdragt
1 langærmet body
1 kortærmet body
2 langærmet bluser
1 par smækbukser

hej med dig  

jeg vil sige at det er alt for lidt tøj du har til baby, vi havde ikke købt særlig meget heller, da vi tænkte det samme, men nu er voress lille fantastiske datter kommet til verden ( for 6 dage siden )  og vi mangler rigtig meget tøj til hende , og vi har noget mere end du beskriver at du har. 

og idag har vi måtte tage i byen og købe lidt mere, fordi på de her 6 dage er alt brugt og vi måtte skynde os at vaske, fordi så tisser hun igennem , eller også er der kommet mælk og gylp på tøjet... 

så vil sige du skal have nogle flere bodyer til dit barn, for dem bruger man ret mange af og specielt langærmede da det jo så er noget koldere i november..  

Anmeld

3. september 2013

Hvem?

BigHope13 skriver:

men altså, jeg har
4 par bukser
1 natdragt
1 langærmet body
1 kortærmet body
2 langærmet bluser
1 par smækbukser

Jeg ville købe noget mere, da str 50 faktisk er blevet større og større - hellere lidt for meget end lidt for lidt

Anmeld

3. september 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

men altså, jeg har
4 par bukser
1 natdragt
1 langærmet body
1 kortærmet body
2 langærmet bluser
1 par smækbukser

jeg ville nok købe en ekstra eller 2 mere natdragter

de bruger ikke størrelsen så meget, men tilgengæld er natdragter/heldragter guld værd når de ikke er større vores havde mere eller mindre ikke andet på

og som du også selv siger med langærmet bodyer, jeg har 6 til hver af mine som er i str 50, løber vi så helt tør, kan vi altid smide dem i en 56 jo

Anmeld

3. september 2013

BigHope13

MariaKyedDK skriver:

Je

hej med dig  

jeg vil sige at det er alt for lidt tøj du har til baby, vi havde ikke købt særlig meget heller, da vi tænkte det samme, men nu er voress lille fantastiske datter kommet til verden ( for 6 dage siden )  og vi mangler rigtig meget tøj til hende , og vi har noget mere end du beskriver at du har. 

og idag har vi måtte tage i byen og købe lidt mere, fordi på de her 6 dage er alt brugt og vi måtte skynde os at vaske, fordi så tisser hun igennem , eller også er der kommet mælk og gylp på tøjet... 

så vil sige du skal have nogle flere bodyer til dit barn, for dem bruger man ret mange af og specielt langærmede da det jo så er noget koldere i november..  

Jeg har så meget i str 56 og alle siger bare at jeg ikke skal købe det mindre
men synes jo hellernikke han skal svømme rundt i en str56 indtil det passer.
Så skal ihvertfald ud og have købt flere langærmet body og natdragter i str 50 men hvor meget??

og tillykke med jeres lille pige.

Anmeld

3. september 2013

Kløver

Jeg ville holde det begrænset i str 50 og ellers købe i 56 da de ellers vokser meget hurtigt ud af det

Anmeld

3. september 2013

MariaKyedDK

BigHope13 skriver:

Jeg har så meget i str 56 og alle siger bare at jeg ikke skal købe det mindre
men synes jo hellernikke han skal svømme rundt i en str56 indtil det passer.
Så skal ihvertfald ud og have købt flere langærmet body og natdragter i str 50 men hvor meget??

og tillykke med jeres lille pige.

Mange Tak  

ja det er lidt svært at sige hvor mange, men et sted læste jeg at det vil være en god ide at have 7 af hver ting. 

1 stk til hver dag i en uge  

altså : 7 par strømper, 7 lange bodyer, 7 lange bukser osv osv  

( det har vi ikke selv ) Men det skal vi have i hvertfald  

Anmeld

3. september 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

men altså, jeg har
4 par bukser
1 natdragt
1 langærmet body
1 kortærmet body
2 langærmet bluser
1 par smækbukser

Jeg har sådan ca. ligeså meget som du har i 50, men tror, at jeg kæber lidt mere, bare for at være HELT sikker på, at jeg har nok til ham

Anmeld

3. september 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

jeg ville nok købe en ekstra eller 2 mere natdragter

de bruger ikke størrelsen så meget, men tilgengæld er natdragter/heldragter guld værd når de ikke er større vores havde mere eller mindre ikke andet på

og som du også selv siger med langærmet bodyer, jeg har 6 til hver af mine som er i str 50, løber vi så helt tør, kan vi altid smide dem i en 56 jo

Tusind tak dit svar
tænker også umiddelbart at købe 2-4 mere af både længere body og natdrageter. skulle vi løbe tør kan han jo altid lige komme over at svømme i en str 56 mens der bliver vasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.