børnefødselsdag trods dårlig økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

lineog4

MoarHvidovre skriver:

ej, kunne man ikke få opskriften til bollerne med skattekort - det lyder som en rigtig god ide

Du kan bare bruge din almindelige opskrift (hvis du har en) ellers giver jeg gerne min, og så laver du et skattekort klipper ud som puslespil og lægger det i en lille pakke lavet af bagepapir som du ruller bollen omkring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Anonym trådstarter

dpb skriver:

Her har vi typisk lavet lasagne, da det er nemt og ikke specielt dyrt og så har vi haft gulerodsstænger og agurkstænger til som drikkelse har der været frit valg mellem alm. vand og saftevandmen hvis pølsehor/pizzasnegle er billigere for jer at lave når i alligevel bager en del så syntes jeg også sagtens i kan gøre det

Slikposer syntes jeg ikke er nødvendige når i laver lagkager, og hvis i gerne vil så gør det så billigt som muligt... se evt. om der er tilbud på slik et sted og evt. suppler med en lille rosinpakke...
Det jeg typisk syntes er svært med slikposer er at jeg er typen der gerne vil have at der er lidt af hvert i så der er noget for alle dvs. gerne både vingummi, lakrids, chokolade, tyggegummi og lidt "sundt" slik i form af rosinpakke og figenstang + en lille sjov ting (har typisk være sæbebobler) og så løber det altså hurtigt op... er nemlig selv hamrende kræsen.....men det var vist lidt off topic...beklager

Qnuz

jeg tror det er nemmer og billiger med mini pizza eller pølsehorn ja med slikposerne det er også sådan jeg har det også bliver det hurtig dyrt for der skal jo ikke mangle noget men tror den bliver sparet væk så nu håber jeg manden er enig

Anmeld

3. september 2013

TbCp

Min datter har lige holdt fødselsdag for pigerne i klassen. Vi holdt det sammen med en af de andre og det blev ret billigt. 

de fik boller med lidt pålæg.... Der blev mest spist smør og leverpostej. Lidt gulerødder/agurker, melon og jordbær.

vi havde lavet skattejagt hvor skatten var en lille pose slik tiL hver. Der var ikke meget i, men de var glade (en slikkepind, en af de små vigummiposer, 3 karameller, en figenstang, et stykke tyggegummi med tatovering, en pakke smarties, en ballon og så havde jeg fundet nogle små labyrint/kuglespil). Jeg havde bagt muffins, en nem og billig opskrift. 

som drikkelse fik de saft og en lille kakao hver.

Alle var glade

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Solveig89 skriver:

Man kunne også skifte silkposen ud med popcorn. Hvis du popper dem selv koster en pose kerner 10 kr

ville du putte dem i en pose eller bare give dem mens de er her???

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

I kan få hjælp fra mødre hjælpen med hensyn til kage, prøv at Google mødrehjælp og den rullende kagemand, der er nogen frivillige der kommer med det håber i får en fantastisk dag

tusind tak det vil jeg kigge på

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Alle forslagene til maden kan fint bruges synes jeg. Men jeg ville helt klart spare sodavand, cacao og slikposer væk. Det er der ingen grund til at servere.

Hvis I synes vand er for kedeligt at servere til, kan I servere saftevand til kagen. Det er ikke så dyrt (synes virkeligt cacao er blevet så dyr).

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvad med at spare ved at lave boller med smør og varm kakao, og feks en af de små glas sodavand til hver, de fåes også tit på bud slikposerne kan i selv lave ved at købe lidt blandet på tilbud, rosinpakker, m&m, alm blandet slik og lignende og så en lagkage med print på
Alternativt erstatte sodavand med saft og slikposerne kan i stedet indeholde popcorn

Lav fokus på sjov dag i stedet for mad, stoledans, skattejagt, spil og lege

tak for råd jeg har desværre ikke så meget overskud da jeg også har en depression men gør det for mine børns skyld.

jeg har tænkt på at lave skattejagt (hvis mandener med på det da han nok skal lave det meste).

og stoledans er også en god ting og det plejer børnene jo at kunne li

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Min datter har lige holdt fødselsdag for pigerne i klassen. Vi holdt det sammen med en af de andre og det blev ret billigt. 

de fik boller med lidt pålæg.... Der blev mest spist smør og leverpostej. Lidt gulerødder/agurker, melon og jordbær.

vi havde lavet skattejagt hvor skatten var en lille pose slik tiL hver. Der var ikke meget i, men de var glade (en slikkepind, en af de små vigummiposer, 3 karameller, en figenstang, et stykke tyggegummi med tatovering, en pakke smarties, en ballon og så havde jeg fundet nogle små labyrint/kuglespil). Jeg havde bagt muffins, en nem og billig opskrift. 

som drikkelse fik de saft og en lille kakao hver.

Alle var glade

lyder også som en god ide
hvor har du fundet de små spil??

Anmeld

3. september 2013

TbCp

Anonym skriver:

lyder også som en god ide
hvor har du fundet de små spil??

I Kvickly. Der var 6 i posen og mener de kostede 20kr 

Anmeld

3. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

tak for råd jeg har desværre ikke så meget overskud da jeg også har en depression men gør det for mine børns skyld.

jeg har tænkt på at lave skattejagt (hvis mandener med på det da han nok skal lave det meste).

og stoledans er også en god ting og det plejer børnene jo at kunne li

Hvor gamle er de ?

Et par toilet ruller for øjnene og føre en bold gennem stuen på tur er også underholdende og med en lille præmie til vinderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.