Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mi&Mi skriver: Tjo byen ville da være fint, det er jo ikke alle der brækker benene i høje hæle Og jeg er ikke rockstar, stripper eller model.. tværtimod, er helt almindelig nede på jorden..
Tjo byen ville da være fint, det er jo ikke alle der brækker benene i høje hæle Og jeg er ikke rockstar, stripper eller model.. tværtimod, er helt almindelig nede på jorden..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aisha skriver: Selv hvis de delte dem ud gratis vil jeg takke NEJ. Det med smag kan vi nok aldrig blive enige om
Selv hvis de delte dem ud gratis vil jeg takke NEJ. Det med smag kan vi nok aldrig blive enige om
Yurie skriver: men som de andre tænker, hvornår vil du bruge dem?
men som de andre tænker, hvornår vil du bruge dem?
MorDk skriver: De er virkelig grimme (personlig mening og holdning) Men hver sin smag
De er virkelig grimme (personlig mening og holdning) Men hver sin smag
Carina:-) skriver: Nr 1 ligner et torturinstrument- Men nr 2 er meget fede.
Nr 1 ligner et torturinstrument-
Men nr 2 er meget fede.
LilleLene skriver: nej, har savler over de verste, siden første gang jeg så dem.... har bare ikke råd
nej, har savler over de verste, siden første gang jeg så dem.... har bare ikke råd
Mi&Mi skriver: Hvad synes i? Ja, jeg eeelsker dem
Hvad synes i? Ja, jeg eeelsker dem
Mi&Mi skriver: Fandt dem heldigvis på tilbud, de er nemlig hammer dyre
Fandt dem heldigvis på tilbud, de er nemlig hammer dyre
hvor lækkert
asff skriver: Hehe... Gad da godt prøve at sparke nogen, med det første par
Hehe... Gad da godt prøve at sparke nogen, med det første par
Mi&Mi skriver: Haha Kender da også et par stykker der kunne fortjene det, men det kunne jeg dog ikke finde på
Haha Kender da også et par stykker der kunne fortjene det, men det kunne jeg dog ikke finde på
Nej nej kunne da heller ikke finde på det
Meeeeeen hvis fantasien nu kørte ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128