se lige mit fede nye fodtøj :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

Mi&Mi

Yurie skriver:

nu fik du mig til at se på sko..(ikke godt.. har ikke råd) men de her poppede frem. kunne du finde på at gå med dem? de sku lidt sjove.
http://www.zalando.dk/jeffrey-campbell-icy-plateau stovletter-sort-je711c02a-802.html

Haha, nej ikke dem dem synes jeg er grimme (de fås også med barbie-hoveder inden i ) spooky

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Mi&Mi

asff skriver:

Nej nej kunne da heller ikke finde på det

Meeeeeen hvis fantasien nu kørte ...

Åhh jaaa ....

Anmeld

31. august 2013

TNBC

Mi&Mi skriver:

Haha, nej ikke dem dem synes jeg er grimme (de fås også med barbie-hoveder inden i ) spooky

barbiehoveder, klamt..hvem vil gå rundt med barbiehoveder i skoene?? Så kan du ligeså godt sætte dem på snørrebåndene.

Anmeld

31. august 2013

Mi&Mi

Yurie skriver:

barbiehoveder, klamt..hvem vil gå rundt med barbiehoveder i skoene?? Så kan du ligeså godt sætte dem på snørrebåndene.

Det er heller ikke lige mig..

Anmeld

31. august 2013

TNBC

Mi&Mi skriver:

Det er heller ikke lige mig..

det giver mig myrekryb...

Anmeld

31. august 2013

betit28

Mi&Mi skriver:

Hvad synes i?
Ja, jeg eeelsker dem

hvilken str bruger du ? har 2 par støvler som også er ret specielle. måske det var noget. de er str 39 og 40:-)

21817493

Anmeld

1. september 2013

Mi&Mi

betit28 skriver:

hvilken str bruger du ? har 2 par støvler som også er ret specielle. måske det var noget. de er str 39 og 40:-)

21817493

Bruger str 37, så de bliver for store

Anmeld

1. september 2013

serinasmor

Mi&Mi skriver:

Hvad synes i?
Ja, jeg eeelsker dem

Det første par ville være fede til en simpel sort kjole ... Men ville ikke selv trde saf frygt for at snuble ..

Hvad har du på til?

Anmeld

1. september 2013

Mi&Mi

serinasmor skriver:

Det første par ville være fede til en simpel sort kjole ... Men ville ikke selv trde saf frygt for at snuble ..

Hvad har du på til?

Ville også bruge en sort kjole til det første par, de andre bruger jeg til hvad som helst (næsten)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.