se lige mit fede nye fodtøj :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

Mi&Mi

Isabella_mor skriver:

Totalt Lady Gaga  

jeg kan ikke gå i dem men I LIKE.. 

Synes nu ellers lady gagas er vildere

Det er faktisk slet ikke svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Mi&Mi

Yurie skriver:

det er lidt for meget for mig.. jeg ville ikke gå med dem, jeg ville være bange hvis jeg snublede med de pigge på siden, eller noget andet. lidt farligt at have sådan noget på hele foden...

Sølvtuden er desværre heller ikke mig, havde den ikke været der, kunne jeg godt have købt nr.2

Nah, de er nu ikke farlige, har ikke tænkt mig at sparke til folk..

Anmeld

31. august 2013

Frk.S

De første er bare slet ikke mig. Jeg synes de er direkte grimme. Sorry... men nu spurgte du jo selv. 

De andre ville være meget fede hvis det ikke var for snuden.

Anmeld

31. august 2013

TNBC

Mi&Mi skriver:

Nah, de er nu ikke farlige, har ikke tænkt mig at sparke til folk..

nej men derfor kan de godt være farlige.. men de slet ikke mig, og jeg elsker at skille mig ud, og det gør jeg, men de der ville jeg ikke gå i.. sorry.. jeg synes virkelig at de er grimme.. Sorry igen... og som nogen af de andre siger, jeg tænker også lady gaga.

Anmeld

31. august 2013

Troldemommi

Det er ikke lige min smag, tror jeg ville komme til skade hvis jeg tog dem på  Men syntes det er fedt at vi ikke allesammen går i det samme 

Monica

Anmeld

31. august 2013

Isabella_mor

Mi&Mi skriver:

Synes nu ellers lady gagas er vildere

Det er faktisk slet ikke svært

mine fødder er ikke skabt til at gå i høje hæle.. så jeg kan slet ikke... det gør naaaas.. jeg har sådan en sene i forfoden som smutter når jeg går i højhælede sko så jeg får stød op igennem benene... jeg kan lige gå med nogle med kilehæl hvis de er stabile og bløde i sålen.. og ikke for høje.. 

Anmeld

31. august 2013

bøllen

Mi&Mi skriver:

Hvad synes i?
Ja, jeg eeelsker dem

Hvis du vil have min ærlige mening, så syntes jeg de er grimme slet slet ikke mig. Men hver sin stil.

Anmeld

31. august 2013

bøllen

Mi&Mi skriver:

Hvad synes i?
Ja, jeg eeelsker dem

Hvis du vil have min ærlige mening, så syntes jeg de er grimme slet slet ikke mig. Men hver sin stil.

Anmeld

31. august 2013

bøllen

Mi&Mi skriver:

Hvad synes i?
Ja, jeg eeelsker dem

Anmeld

31. august 2013

SjeBets

Luv them og kunne sagtens selv have fundet på at købe dem ...  men kan bedst lige nr 1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.