se lige mit fede nye fodtøj :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

lycly

Mi&Mi skriver:

Dem lady gaga har plejer at være lidt vildere

Haha true, men de her er tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

FruK

Jeg kan ikke lide nitter og jeg kan ikke lide plateau... Såeh... 

Anmeld

31. august 2013

C-Dog

De er fede nok. :-D men hvor ta'r man den slags på hen udover måske til poledance? Det duer jo hverken i byen( det ville ende i brækkede ben til mig så snart jeg havde tømt en øl) og ej heller familiekomsammen eller arbejde (medmindre man er rockstar, stripper eller model) :-) ?

Anmeld

31. august 2013

LilleLene

Mi&Mi skriver:

Hvad synes i?
Ja, jeg eeelsker dem

EEEEEEELSKER DEM

Og er MØG misunderlig

Anmeld

31. august 2013

Loa

Seriøst? De er sgu spexi.... i hvad anledning har man de første på?

Anmeld

31. august 2013

Mi&Mi

Yurie skriver:

nej men derfor kan de godt være farlige.. men de slet ikke mig, og jeg elsker at skille mig ud, og det gør jeg, men de der ville jeg ikke gå i.. sorry.. jeg synes virkelig at de er grimme.. Sorry igen... og som nogen af de andre siger, jeg tænker også lady gaga.

Ja for nogen måske
Du skal da ikke sige undskyld, det er jo din mening, den skal man have lov at have

Anmeld

31. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Selv hvis de delte dem ud gratis vil jeg takke NEJ. Det med smag kan vi nok aldrig blive enige om  

Anmeld

31. august 2013

TNBC

Mi&Mi skriver:

Ja for nogen måske
Du skal da ikke sige undskyld, det er jo din mening, den skal man have lov at have

men som de andre tænker, hvornår vil du bruge dem?

Anmeld

31. august 2013

Mi&Mi

Monica P skriver:

Det er ikke lige min smag, tror jeg ville komme til skade hvis jeg tog dem på  Men syntes det er fedt at vi ikke allesammen går i det samme 

Monica

Nemlig

Anmeld

31. august 2013

Mi&Mi

Isabella_mor skriver:

mine fødder er ikke skabt til at gå i høje hæle.. så jeg kan slet ikke... det gør naaaas.. jeg har sådan en sene i forfoden som smutter når jeg går i højhælede sko så jeg får stød op igennem benene... jeg kan lige gå med nogle med kilehæl hvis de er stabile og bløde i sålen.. og ikke for høje.. 

Nej hvor øv
Har også et par jeg ikke kan gå i, får nemlig også stød op i det ene ben, vildt ærgerligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.