Jeg mangler Makeup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

Kloster

Jeg synes ikke, jeg har så meget makeup, men bruger det alligevel dagligt.

Jeg kan ikke undvære min BB cream. Har prøvet en fra Maybelline, Clinique og Gosh. Den bedste til mig, er Gosh.

Min mascara er pt fra Clinique. Men har købt en turkis mascara fra Maybelline. Den er sgi god. Den tror jeg, jeg vil have næste gang - også er den billy

Min concealer, faundation og pudder er fra Loreal Truh match. Er fine fine. Mine øjenskygger bruger jeg sjældent  og det samme med eyeliner - de er begge fra Nilens Jord. Mine lipgloss er fra Rimmel. De er billige og fine nok. Har også haft flere fra Nilens Jord, men Rimmel er bare billigere.

Bruger BB, mascara, pudder, concealer og lipgloss hver eneste dag, så det skal være dét, jeg vil have. Mærker er ikke afgørende, men det er produktet - om det kan forenes min mine krav.

Gav fx en formue for BB cream fra Clinique, men den er simpelthen så sej at trække ud og arbejde med. Det virker ikke for mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kloster skriver:

Jeg synes ikke, jeg har så meget makeup, men bruger det alligevel dagligt.

Jeg kan ikke undvære min BB cream. Har prøvet en fra Maybelline, Clinique og Gosh. Den bedste til mig, er Gosh.

Min mascara er pt fra Clinique. Men har købt en turkis mascara fra Maybelline. Den er sgi god. Den tror jeg, jeg vil have næste gang - også er den billy

Min concealer, faundation og pudder er fra Loreal Truh match. Er fine fine. Mine øjenskygger bruger jeg sjældent  og det samme med eyeliner - de er begge fra Nilens Jord. Mine lipgloss er fra Rimmel. De er billige og fine nok. Har også haft flere fra Nilens Jord, men Rimmel er bare billigere.

Bruger BB, mascara, pudder, concealer og lipgloss hver eneste dag, så det skal være dét, jeg vil have. Mærker er ikke afgørende, men det er produktet - om det kan forenes min mine krav.

Gav fx en formue for BB cream fra Clinique, men den er simpelthen så sej at trække ud og arbejde med. Det virker ikke for mig..

Nysgerrig omkring bb-cream, hvad er det helt præcist? En Foundation eller? Og hvorfor er det bedre end alm Foundation, hvis det er istedet for sådan en???

Anmeld

30. august 2013

Kloster

Mor11 skriver:

Nysgerrig omkring bb-cream, hvad er det helt præcist? En Foundation eller? Og hvorfor er det bedre end alm Foundation, hvis det er istedet for sådan en???

Det er en "mild" form for faundation. Den dækker ikke 100% som en faundation, men den giver en let ensformidig hud. Urenheder, knobber, små blodsprængninger osv bliver dækket, men ikke som en maske, som jeg synes en faunadtion kan virker.

Jeg bruger min BB oven på min ansigtscreme og kommer let pudder ovenpå, når BB er tør. Bare for ikke at skinne alt for meget. Gosh BB skinner ikke, men det kan jeg nemt gøre, når der er varmt.

BB givet en naturlig glød, uden at virke kunstig og masket.

Prøv evt de billige fra Garnier, Loreal, Gosh osv. (Gosh har hele 5 forskellige farver).

Anmeld

30. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kloster skriver:

Det er en "mild" form for faundation. Den dækker ikke 100% som en faundation, men den giver en let ensformidig hud. Urenheder, knobber, små blodsprængninger osv bliver dækket, men ikke som en maske, som jeg synes en faunadtion kan virker.

Jeg bruger min BB oven på min ansigtscreme og kommer let pudder ovenpå, når BB er tør. Bare for ikke at skinne alt for meget. Gosh BB skinner ikke, men det kan jeg nemt gøre, når der er varmt.

BB givet en naturlig glød, uden at virke kunstig og masket.

Prøv evt de billige fra Garnier, Loreal, Gosh osv. (Gosh har hele 5 forskellige farver).

Fedt! Vil jeg da prøve, synes altid at min Foundation ser "lodden" ud tæt på og ligner små flager hvis jeg har den mindste urenhed 

Anmeld

30. august 2013

Smilehul

MorDk skriver:

Hej skønne piger ♥

Jeg skal have købt mig noget makeup idag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt Makeup. har bare brugt det jeg nu havde. Men nu må der altså købes nyt. Mangler lidt inspiration. Hvad er dit yndlings Makeup og hvad kan du bare IKKE undværre?

Jeg bruger til dagligt min concealer fra Clinique, kommer i en fin lille tube, men den er drøj i brug, så prisen er dog fair  foundation bruger jeg sådan on and off, alt efter vejret.. Men er til Maybelline Dream Liqiud Mousse / Satin Liquid, hvis det er og så min Nilens Jord compact powder ud over. Mascara: Dior Show + Loreals One Million.

Bruger Nilens jord make-up børster fra Diamond Serien - det er bare luksus ting 

Anmeld

30. august 2013

LinLin

Jeg kender ikke til halvdelen af de ting I nævner

Jeg bruger mascara og øjenskygge hvis jeg skal i byen - men kun nogle gange vandfast mascara(men ved ikke hvilket mærke jeg har) øjenskygge hedder rimmel tror jeg nok...

Til dagligt: absolut ingenting....

Synes altså jeg ser helt ok ud uden noget

Anmeld

30. august 2013

mulle85

ku ikke undvære min mascara bruger den der hedder colossal volum express macsara den er guld og ikke vildt dyr kan købes i matas!

Anmeld

30. august 2013

MorDk

LinLin skriver:

Jeg kender ikke til halvdelen af de ting I nævner

Jeg bruger mascara og øjenskygge hvis jeg skal i byen - men kun nogle gange vandfast mascara(men ved ikke hvilket mærke jeg har) øjenskygge hedder rimmel tror jeg nok...

Til dagligt: absolut ingenting....

Synes altså jeg ser helt ok ud uden noget

Gid jeg kunne gå uden makeup. Men det KAN jeg bare ikke!!

Anmeld

30. august 2013

Dididid

MorDk skriver:

Hej skønne piger ♥

Jeg skal have købt mig noget makeup idag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt Makeup. har bare brugt det jeg nu havde. Men nu må der altså købes nyt. Mangler lidt inspiration. Hvad er dit yndlings Makeup og hvad kan du bare IKKE undværre?

Million lashes ekstra Black fra l'oreal.

Anmeld

30. august 2013

ønskebørn74

MorDk skriver:

Hvad bruger du? Tør eller våd? (Hmm... lød lidt forkert Tsk! Tsk!)

Hvad farve?? Mærke?

Elsker gele linere fra m.a.c. De puttes på med en flad pensel.. Så nemt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.