Jeg mangler Makeup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.712 visninger
41 svar
12 synes godt om
30. august 2013

MorDk

Hej skønne piger ♥

Jeg skal have købt mig noget makeup idag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt Makeup. har bare brugt det jeg nu havde. Men nu må der altså købes nyt. Mangler lidt inspiration. Hvad er dit yndlings Makeup og hvad kan du bare IKKE undværre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

esioul

MorDk skriver:

Hej skønne piger ♥

Jeg skal hav købt mig noget makeup idag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt Makeup. har bare brugt det jeg nu havde. Men nu må der altså købes nyt. Mangler lidt inspiration. Hvad er dit yndlings Makeup og hvad kan du bare IKKE undværre?

eyeliner

Anmeld

30. august 2013

MorDk

esioul skriver:

eyeliner

Hvad bruger du? Tør eller våd? (Hmm... lød lidt forkert Tsk! Tsk!)

Hvad farve?? Mærke?

Anmeld

30. august 2013

Bettina90

MorDk skriver:

Hej skønne piger ♥

Jeg skal have købt mig noget makeup idag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt Makeup. har bare brugt det jeg nu havde. Men nu må der altså købes nyt. Mangler lidt inspiration. Hvad er dit yndlings Makeup og hvad kan du bare IKKE undværre?

Jeg kan ret godt lide CoolCos' makeup  Det er i en prisklasse som kan betales, og så er det uden parfume og parabener 

Lige med mascara bruger jeg dog en fra Nilens Jord  

Anmeld

30. august 2013

MorDk

Bettina90 skriver:

Jeg kan ret godt lide CoolCos' makeup  Det er i en prisklasse som kan betales, og så er det uden parfume og parabener 

Lige med mascara bruger jeg dog en fra Nilens Jord  

Ok lyder godt! Hvor køber man det henne? Kan det købes i Matas??

Anmeld

30. august 2013

Bettina90

MorDk skriver:

Ok lyder godt! Hvor køber man det henne? Kan det købes i Matas??

Nilens Jord er i matas ja  CoolCos har deres egne butikker rundt omkring. Nu ved jeg jo ikke lige hvor du er fra, men har i hvert fald set dem i Rødovre Centrum, Købmagergade og Fisketorvet 

Anmeld

30. august 2013

Tip!

Jeg er glad for mit make up fra Coolcos.. Det er til at komme til for penge, og er super godt. 

Jeg er god til at shoppe på coolcos.dk

Anmeld

30. august 2013

MorDk

Bettina90 skriver:

Nilens Jord er i matas ja  CoolCos har deres egne butikker rundt omkring. Nu ved jeg jo ikke lige hvor du er fra, men har i hvert fald set dem i Rødovre Centrum, Købmagergade og Fisketorvet 

Ok. Ja jeg har aldrig set de butikker. Desværre.

Anmeld

30. august 2013

asff

MorDk skriver:

Hej skønne piger ♥

UUUH Lancome hypnose mascara! Den koster 250, men det er verdens bedste!

Anmeld

30. august 2013

MorDk

asff skriver:

UUUH Lancome hypnose mascara! Den koster 250, men det er verdens bedste!

Ok holder den lææænge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.