Jeg mangler Makeup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

esioul

MorDk skriver:

Hvad bruger du? Tør eller våd? (Hmm... lød lidt forkert Tsk! Tsk!)

Hvad farve?? Mærke?

Jeg bruger tør, kan ikke finde ud af det andet.

Og den er sort. Mener den er fra maybelline. (eller hvordan det staves)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

asff

MorDk skriver:

Ok holder den lææænge?

Yesyes. Jeg plejer at have den i ca et halvt år Den er virkelig pengene værd!

Anmeld

30. august 2013

MorDk

esioul skriver:

Jeg bruger tør, kan ikke finde ud af det andet.

Og den er sort. Mener den er fra maybelline. (eller hvordan det staves)

Jeg bruger også tør. Kan simpelthen ikke finde ud af det andet der... Flot ser det ud... bare ikke når jeg selv skal gøre det

Anmeld

30. august 2013

MorDk

Yesyes. Jeg plejer at have den i ca et halvt år Den er virkelig pengene værd!

Tror jeg vil købe den så!! Spændende om jeg synes det er liiige så fantastisk *S* Meeeen kommer sikkert hjem med en anden... for jeg synes jo 250 kr. er meget for en mascara. Men igen hvis den er god... så er det jo det værd!

Anmeld

30. august 2013

esioul

MorDk skriver:

Jeg bruger også tør. Kan simpelthen ikke finde ud af det andet der... Flot ser det ud... bare ikke når jeg selv skal gøre det

Har faktisk overvejet at prøve en mascara med blå skær. Synes det ser så flot ud

Anmeld

30. august 2013

MorDk

esioul skriver:

Har faktisk overvejet at prøve en mascara med blå skær. Synes det ser så flot ud

Kan man få det med skær? Troede bare man kunne få det blåt! Ok... lyder spændende... hmm... har brugt eyeliner i turkis og blå.... det er flot synes jeg, hvis man har sort tøj eller andet tøj der matcher... f.eks et tørklæde

Anmeld

30. august 2013

asff

MorDk skriver:

Tror jeg vil købe den så!! Spændende om jeg synes det er liiige så fantastisk *S* Meeeen kommer sikkert hjem med en anden... for jeg synes jo 250 kr. er meget for en mascara. Men igen hvis den er god... så er det jo det værd!

Den er virkelig god! (Det lyder vidst som om, jeg sælger dem nu) - det er nemlig mange penge på én ting, men prøv! 

Anmeld

30. august 2013

esioul

MorDk skriver:

Kan man få det med skær? Troede bare man kunne få det blåt! Ok... lyder spændende... hmm... har brugt eyeliner i turkis og blå.... det er flot synes jeg, hvis man har sort tøj eller andet tøj der matcher... f.eks et tørklæde

Mente også blåt.

Det må næsten prøves

Anmeld

30. august 2013

lycly

Jeg bruger Foundation (dog ikke til hverdag) og concealer fra clinique, mascara og glam bronze (til kinderne) fra l'oreal. De 4 ting bruger jeg både til hverdag og fest. Det klæder ikke mine øjne med eyeliner på den våde kant, men engang imellem til festlige lejligheder lægger jeg en streg på øjenlåget, med blyant - og så ikke sort men brun

Anmeld

30. august 2013

esioul

MorDk skriver:

Altså det her.

Fandt lige et tilfældigt billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.