Jeg mangler Makeup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

ano14316

denne her kan jeg ikke undværre

http://nilensjord.dk/index.php?option=com_wimo& ;view=browse_details&wimoitemid=635&vindex =20&Itemid=158&lang=dk

bruger også eyeliner fra nilens jord, den er jeg også lost uden..
Mascare der er jeg ikke så krævende.. som regel den der er på tilbud. helst også uden parabener, men det er det eneste sted hvor der nogengange er parfume og parabener i.

resten af min makeup er også nielens jord... dem er jeg ret vilde med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

esioul

Det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2013

MorDk

Det her

Ja det er sgu blåt! Ved ik liiige. Er nok mest til det naturlige look

Anmeld

30. august 2013

L&V

asff skriver:

UUUH Lancome hypnose mascara! Den koster 250, men det er verdens bedste!

Den er fantastisk.. Ellers er doll eyed fra lancome os mega go...Elsker min nye foundation fra chanel og min solskindspudder fra helena rubenstein tror jeg det er

Anmeld

30. august 2013

Isabella_mor

jeg kan ikke undvære min concealer... den er så fantastisk... LOVE IT.. jeg bruger den fra clinique. jeg bruger ALT fra Clinique.

vandfast mascara da mine øjne let løber i vand når jeg cykler f.eks.

og foundation selvfølgelig.

og min blush(rouge) den bruger jeg så en fra GOSH... den er i perleform og holder i længe længe længe... bare lige til at markere kindbenene med... 

og så bruger jeg KUN brune nuancer i øjenskygge, hvilket jeg godt kan lide at man kan skabe et naturligt look med makeup. og så bruger jeg også en mellembrun øjenskygge til at tegne øjenbryn op med.. 

og selvfølgelig pensler til de forskellige ting. 

der har nilens jord de bedste pensler.

Anmeld

30. august 2013

Swerg

MAC's mineralpudder Oven på en god Foundation !  

Anmeld

30. august 2013

DianaRJS

Hej skønne piger ♥

Jeg skal have købt mig noget makeup idag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt Makeup. har bare brugt det jeg nu havde. Men nu må der altså købes nyt. Mangler lidt inspiration. Hvad er dit yndlings Makeup og hvad kan du bare IKKE undværre?

orh nu er jeg ret glad for mørke farver da jeg får nogle utrolig syge blå øjne ved det

så her er det min eyeliner (blyant, og vandfast ) og min elskede  gosh Eye Brow Kit, Maybelline Mascara Volum Express, og min gosh smokey eyes palet, udover det self. min foundation og alle mine pensler

Anmeld

30. august 2013

VIPpigen

Alt mit makeup er fra bodyshop. Jeg elsker mulighederne med det.

bruger en mørkegrå, eller sort tør eyeliner ellers bruger jeg shimmer cube med lidt vand i, og som eyeliner...

har jeg sort eyeliner på elsker jeg at putte forskellige farver af disse på, så de bliver farvet, og ikke så kedelig klassik.

Anmeld

30. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej skønne piger ♥

Jeg skal have købt mig noget makeup idag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt Makeup. har bare brugt det jeg nu havde. Men nu må der altså købes nyt. Mangler lidt inspiration. Hvad er dit yndlings Makeup og hvad kan du bare IKKE undværre?

Young blod mineral foundation, lancome hypnose mascara, rimmel eyebrown gråbrun pensil, maxfactor blush. De er uundværlige her 

Anmeld

30. august 2013

pcoramt

MorDk skriver:

Hej skønne piger ♥

Jeg kan ikke undvære min øjenbryns blyant fra dior.. den holder et par år (bruger den kun til at give lidt fylde) så den er hver en kr. værd.. jeg er faktisk også blevet rigtig glad for rema1000 egen dagcreme til 25 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.