Speciel sikkerhedssele til bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

Troldemommi

Hvis man placerer selen unden maven vil jeg ikke sige en graviditetssele er nødvendig, jeg har aldrig haft gener ved en alm sele, og jeg kører meget 

Syntes der bliver opfundet så mange unødvendige ting til den gravide og baby, og det er jo bare for at tjene på os 

(Bare min mening)

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Isabella_mor

Nej jeg ville ikke købe en når vi ikke selv har bil, jeg tror jeg kørte i bil 5 gange iløbet af min graviditet men havde vi selv bil ville jeg nok bruge det. 

Anmeld

29. august 2013

MEAK

Ja, jeg har brugt graviditetssele i alle 3 graviditeter - og nej ikke pga af komforten, men sikkerheden.

selv hvis du sætter selen under maven, så du ikke føler den generer, vil den i tilfælde af en kollission glide op og stramme til over maven, hvor den ikke skal være. Graviditetsselen holder selen på plads ved hofterne, så det ikke er baby, der bliver kvast ved ulykke.

kan desværre ikke huske, hvor vi har købt vores, da det er 8 år siden. Mener måske Babysam...

Anmeld

29. august 2013

Maja88

Anonym23 skriver:

Under maven? Hvordan?

Ja altså når jeg kører bil sidder min sele da hen og hofterne/under maven og så skrå over brystet

Anmeld

29. august 2013

Albertsen92

Er det ikke ubehageligt at køre med normal sele når du er ved at være stor/større ?

Nej overhovedet ikke.. Den sidder jo under maven, og ikke henover maven  så det er som før jeg var gravid.

Anmeld

29. august 2013

MyLove E

Ja jeg havde en og brugte den altid Mener den hedder Besafe

Min veninde lånte den da hun gravid og hun var meget glad for den Hun kørte også i bil i næsten 4 timer hver dag:-D Hun var meget mere tryg sagde hun:-D

Anmeld

29. august 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym23 skriver:

Vil bare lige høre hvad I andre har gjort / gør som gravide...

Har I købt en speciel graviditetssikkerhedssele og hvis ja, hvilken?

Har hørt man skal bruge det fra ca 3. måned, og nu er jeg 2 mdr henne, så tænker det er på tide at lede efter en...

Håber I har en dejlig dag

NEJ !!! nej den har jeg ikk brugt. Og kommer heller ikk til det nogensinde. Det mn ska være obs på er bare at den alm sikkerhedssele ska sættes ned under strut maven og ikk sidde oppe på maven :-) Personlig synes jeg den er spild a penge, for den er kun til at holde selen under maven. Og det kan an selv sørge for hvis man gider bruge 2 sek på at sætte den ordentlig inden køreturen.
Det handler om at gøre det til vane :-D

Anmeld

29. august 2013

CroQuis

Nej, det har jeg ikke, for at spare pengene.. 

Har de dér almindelige 3 punktsseler, og har den bare låst fast normalt, inden jeg sætter mig, og løfter så skrådelen over skulderen, så jeg har den på og dvs jeg bruger slet ikke det bælte der er på maven og sikke befriende det er, for hader virkelig at der er noget der strammer om maven, selvom den ikke er så stor endnu 

Anmeld

29. august 2013

Mini us

Anonym23 skriver:

Vil bare lige høre hvad I andre har gjort / gør som gravide...

Har I købt en speciel graviditetssikkerhedssele og hvis ja, hvilken?

Har hørt man skal bruge det fra ca 3. måned, og nu er jeg 2 mdr henne, så tænker det er på tide at lede efter en...

Håber I har en dejlig dag

Jeg har en og jeg eeeeelsker den den er fra besafe og købte den nedsat i ønskebørn

Anmeld

29. august 2013

Mini us

LouiseVous skriver:

NEJ !!! nej den har jeg ikk brugt. Og kommer heller ikk til det nogensinde. Det mn ska være obs på er bare at den alm sikkerhedssele ska sættes ned under strut maven og ikk sidde oppe på maven :-) Personlig synes jeg den er spild a penge, for den er kun til at holde selen under maven. Og det kan an selv sørge for hvis man gider bruge 2 sek på at sætte den ordentlig inden køreturen.
Det handler om at gøre det til vane :-D

Problemt er bare a med mindre a man har en meget struttende mave så glider en alm sele op.. For mig er den på ingen måde spild a penge for jeg elsker den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.