Speciel sikkerhedssele til bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

Tulipan

Maja88 skriver:

Har ingen brugtbi mine 2 graviditeter.. min sele sidder uden maven så ser ikke forskellen

Under maven? Hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Tulipan

Lykke:) skriver:

Jeg har også en synes den er mere behagelig at køre med end en normal sele, da den ikke strammer på maven, og hvis man er ude for en ulykke er den mere sikker end en normal

Okay fra hvornår har du brugt den så?
Hvor har du købt den og hvor meget har du givet?

Anmeld

29. august 2013

lycly

Har aldrig brugt det, men har så heller ikke bil

Anmeld

29. august 2013

SjeBets

jegtog mit kørekort da jeg ventede nummer to, og var på glat bane i 8 mdr. og der skete ikke noget, jeg er nu 27 uger henne og kører dagligt, og synes ikke selen genere på nogen måder, den sidder alligevel under maven, den sidder ikke over maven.

Anmeld

29. august 2013

Lykke:)

Anonym23 skriver:

Okay fra hvornår har du brugt den så?
Hvor har du købt den og hvor meget har du givet?

Jeg fik den allerede af min mor i uge 8, så lige fra start
Den er købt i babysam og tror den koster 300 kr.

Anmeld

29. august 2013

Louises

Jeg bruger den. Er blevet påkørt to gange i den her graviditet (hvor uheldig kan man lige være?) der sagde lægen at det var heldigt at jeg havde brugt graviditetsselen

Anmeld

29. august 2013

ønskebørn74

Anonym23 skriver:

Okay hvor har du købt den og hvor meget har du givet for den?

Kan se de fleste undlader, men er bare så bange for at miste igen, tænk hvis en hård opbremsning kunne gøre noget ved babyen!

Har købt den brugt herinde.. 

Anmeld

29. august 2013

FrkDitte

Anonym23 skriver:

Vil bare lige høre hvad I andre har gjort / gør som gravide...

Har I købt en speciel graviditetssikkerhedssele og hvis ja, hvilken?

Har hørt man skal bruge det fra ca 3. måned, og nu er jeg 2 mdr henne, så tænker det er på tide at lede efter en...

Håber I har en dejlig dag

Hejsa,

Jeg er 38+3 og kører bil næsten hver dag. Uden den der graviditetssele.

Jeg presser dog hoftesele-delen helt ned under maven, så den ikke sidder hen over maven, det synes jeg er mere behageligt.

Men føler du dig mere sikker ved at bruge en, så er det det du skal gøre!  

Jeg synes  der er lidt for mange unødvendige ting til gravide..

Nok fordi vi er den kundegruppe der er lettest påvirkelige og kaster penge efter alt 

God dag til dig også! 

D.

Anmeld

29. august 2013

Victoria2013

Jeg syntes ikke bilens sikkerhedssele var noget problem da jeg var gravid... den sad jo nærmest under maven og på tværs ovenover maven - ikke direkte på tværs over maven alligevel jo. Jeg var slet ikke generet af den når jeg var i bil. Det var et større problem når jeg kørte bilen, det dér med at nå rattet 

Anede heller ikke man kunne få særlige seler (men er da ikke overrasket, egentlig), kan ikke rigtig se nødvendigheden af sådan én...

Anmeld

29. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg har kørt med en graviditetssele under begge mine graviditeter - det kan redde ens barn, hvis uheldet er ude http://www.babysam.dk/graviditets-selebesafe-9901000385214

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.