Sygemeldt - hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

Xolia

asff skriver:

Har desværre prøvet at forklare ham at jeg ikke må. Og han er ligeglad med at det ligner lort Men ellers tusinde tak for dine råd Kunne være jeg skulle give ham computeren og så kunne i forklare ham det

Jeg vil meget gerne fortælle ham en ting eller to - og det skal lige siges at herhjemme er det ikke mig der lider af rengøringsvanvid - det er nærmere kæresten :-)

Så jeg er ikke sippet - og jeg siger heller ikke at han skal gøre alt med ligeså fin præcision/omhyggelighed/lige så ofte som du måske ønsker det - men at han gør de ting du ABSOLUT ikke må - og generelt tager en ekstra tørn.

Vi ham gerne denne liste - som herhjemme er et must:

1) støvsuge/vaske gulv

2) bære indkøbsvarer op (hvis manden ikke kan, så hjælper mine 2 børn mig, jeg gør det ikke selv)

Det er jo ikke for at være ond mod ham - faktisk vil du bare være god mod ham, så du også har en krop som kan hold til at være mor - og ikke mindst kæreste bagefter :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

asff

Xolia skriver:

Jeg vil meget gerne fortælle ham en ting eller to - og det skal lige siges at herhjemme er det ikke mig der lider af rengøringsvanvid - det er nærmere kæresten :-)

Så jeg er ikke sippet - og jeg siger heller ikke at han skal gøre alt med ligeså fin præcision/omhyggelighed/lige så ofte som du måske ønsker det - men at han gør de ting du ABSOLUT ikke må - og generelt tager en ekstra tørn.

Vi ham gerne denne liste - som herhjemme er et must:

1) støvsuge/vaske gulv

2) bære indkøbsvarer op (hvis manden ikke kan, så hjælper mine 2 børn mig, jeg gør det ikke selv)

Det er jo ikke for at være ond mod ham - faktisk vil du bare være god mod ham, så du også har en krop som kan hold til at være mor - og ikke mindst kæreste bagefter :-)

Det tror jeg ikke jeg får ham til.. Men jeg må sætte et ur, og så tage de få min af gangen

Gad godt prøve at have en mand, med rengøringsvanvid!

Anmeld

13. september 2013

Nessie

Lytte til kroppen og slappe af

Jeg gik til graviditetssvømning et par gange om ugen, og så fjernsyn og hvilede mig, læste bøger osv.

Det nytter ikke noget at prøve at holde sig i gang, det giver kun smerter, så der er ikke andet at gøre end at tage den med ro

Anmeld

13. september 2013

AnthonsMor

asff skriver:

Jeg er blevet sygemeldt med bækkenløsning. Av av. Men øh.. hvad skal jeg så bruge tiden på? For meget  rengøring gør ondt.. Synes det er for tidligt at gøre klar til lillepigen, og kan ikke stå op og lave mad i særlig lang tid. Så hvad laver I der er sygemeldte?

Få gjort alt det du ikke kan når du har født.. Se en masse veninder, det er der ofte ikke tid til lige efter fødslen, få klippet hår hvis det trænger, få set en helveds masse skønne serier eller læse nogle gode bøger..

Og når du så har BL - SÅ SLAAAAAP AF alt hvad du kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.