Sygemeldt - hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

asff

Twinkle little star skriver:

Jeg stod op, spise, så tv.. sov formiddags lur.. 

gik tur med hunden, handle, frokost og så lur igen.. 

og igen eftermiddagslur... ÅRH det var tider dengang.. Skønne sofa 

Sig mig lige - kunne du overhovedet sove om natten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Tip!

asff skriver:

Sig mig lige - kunne du overhovedet sove om natten? 

Ork ja... fra 21-9... 

Anmeld

27. august 2013

asff

Twinkle little star skriver:

Ork ja... fra 21-9... 

Tror altså ikke jeg kan sove så meget Men ville ØNSKE!

Anmeld

27. august 2013

EnSødMor

asff skriver:

Jeg er blevet sygemeldt med bækkenløsning. Av av. Men øh.. hvad skal jeg så bruge tiden på? For meget  rengøring gør ondt.. Synes det er for tidligt at gøre klar til lillepigen, og kan ikke stå op og lave mad i særlig lang tid. Så hvad laver I der er sygemeldte?

Hej  

jeg blev sygemeldt fra uge 13, så jeg ved hvad du går igennem, det er virkelig smertefuldt.... - Håber at du har en god mand/ andre der hjælper dig i dagligdagen også.  

Jeg slappede for det meste af, gik nogle ture og når jeg sad ned så sad jeg på sådan en gymnastik bold, da det ikke gør ondt... Det kan jeg klart anbefale! 

Jeg fik afvide at jeg ikke måtte gå i stå, for så blev det værre men jeg måtte hellere ikke gøre det værre og overanstrenge mig... Men gik en lille tur hver dag, for ikke at blive for doven... ;-) 

Håber tiden går hurtig for dig, for det er lang tid at vente  

Anmeld

27. august 2013

asff

Frk-S skriver:

Hej  

jeg blev sygemeldt fra uge 13, så jeg ved hvad du går igennem, det er virkelig smertefuldt.... - Håber at du har en god mand/ andre der hjælper dig i dagligdagen også.  

Jeg slappede for det meste af, gik nogle ture og når jeg sad ned så sad jeg på sådan en gymnastik bold, da det ikke gør ondt... Det kan jeg klart anbefale! 

Jeg fik afvide at jeg ikke måtte gå i stå, for så blev det værre men jeg måtte hellere ikke gøre det værre og overanstrenge mig... Men gik en lille tur hver dag, for ikke at blive for doven... ;-) 

Håber tiden går hurtig for dig, for det er lang tid at vente  

Tak for svar

Uh, desværre er jeg ret alene om opgaverne herhjemme.. Men så må der altså være lidt smårodet, for kan ikke særlig meget.

Tak for råd med (pilates?)-bold - sådan en skal jeg da have

Anmeld

27. august 2013

EnSødMor

asff skriver:

Tak for svar

Uh, desværre er jeg ret alene om opgaverne herhjemme.. Men så må der altså være lidt smårodet, for kan ikke særlig meget.

Tak for råd med (pilates?)-bold - sådan en skal jeg da have

Årh okay, ja så må du begrænse dine opgaver i hjemmet... ;-) 

ja pilates bold hedder det sikkert.. ;-) 

Den hjalp mig rigtig meget, for jeg kunne næsten ikke sætte mig i sofaen eller komme op uden smerter. Men det kunne jeg med bolden. Og den hjælper med at styrke bækkenet da man netop skal holde balancen  

Anmeld

13. september 2013

Lou

asff skriver:

Jeg er blevet sygemeldt med bækkenløsning. Av av. Men øh.. hvad skal jeg så bruge tiden på? For meget  rengøring gør ondt.. Synes det er for tidligt at gøre klar til lillepigen, og kan ikke stå op og lave mad i særlig lang tid. Så hvad laver I der er sygemeldte?

Det lyder måske lidt nederen  men strik til din lille bebs. 

Jeg lærte at strikke for 4  år siden, da jeg var blevet opereret og var sygemeldt i 4 måneder. Min svigerinde satte mig til at strikke til hendes lille bebs, og det er hyggeligt og man får jo nogle mega skønne og lækre ting ud af det!!  det går nemt og hurtigt når det bare er små ting. Veste og huer f.eks. 

Anmeld

13. september 2013

asff

Lou skriver:

Det lyder måske lidt nederen  men strik til din lille bebs. 

Jeg lærte at strikke for 4  år siden, da jeg var blevet opereret og var sygemeldt i 4 måneder. Min svigerinde satte mig til at strikke til hendes lille bebs, og det er hyggeligt og man får jo nogle mega skønne og lækre ting ud af det!!  det går nemt og hurtigt når det bare er små ting. Veste og huer f.eks. 

Haha godt råd! Men jeg tror at der er to torsdage i en uge, når jeg lære at strikke Jeg kan slet ikke tage mig sammen til at lære det.. Og alt det der garn.. 

Anmeld

13. september 2013

stjernehimmel

broder... har selv snert af adhd.... og svømmer helt væk når jeg broder... verden og tiden forsvinder....

men det bliver lagt i skuffen når det er færdig kan nemlig ik broderier fnis

Anmeld

13. september 2013

Lou

asff skriver:

Haha godt råd! Men jeg tror at der er to torsdage i en uge, når jeg lære at strikke Jeg kan slet ikke tage mig sammen til at lære det.. Og alt det der garn.. 

Haha det er slet ikke svært.. man skal bare lære ret og vrang.... så er man kørende. Men man skal kunne lide at sidde med det, ellers så får man det ikke gjort. 

Jeg keder mig bare nogle gange når jeg ser tv, så aktivere jeg lige hjernen lidt mere ved at sidde og nørkle med noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.