asff skriver:
Jeg er blevet sygemeldt med bækkenløsning. Av av. Men øh.. hvad skal jeg så bruge tiden på? For meget rengøring gør ondt.. Synes det er for tidligt at gøre klar til lillepigen, og kan ikke stå op og lave mad i særlig lang tid. Så hvad laver I der er sygemeldte?
jeg blev sygemeldt allerede fra uge 11, og havde samme tanker som du om hvad skal jeg dog få tiden til at gå med.
jeg har brugt tiden på at få sovet og hvilet når min krop har haft brug for det. Rengøring i små bider, utroligt at det kan tage en hel uge at få huset gjort rent, men sådan har det altså været her, støvsuge den ene dag, vaske gulv den anden dag, tørre støv af en tredje dag osv.
så har jeg gået nogle korte ture med hunden alt efter hvor godt bækkenet har det.
Været i svømmehal nogle gange for at blive lidt fri for bækken og rygsmerter , varmt vands bassin gør virkelig underværker

har set en hulens masse fjernsyn og film. haft besøg af gode veninder og familie, og så har jeg været stor bruger af baby.dk
nu jeg 30 uger henne og begynder så småt at gøre klar til den lille , igen er det kroppen der bestemmer farten og får kun lavet småting .
Men synes så overhovedet ikke at tiden har været lang, den er bare fløjet afsted uden jeg har opdaget det.
håber også resten af din graviditet går hurtigt for dig og du undgår for mange kedelige og lange dage, og for mange smerter.
Anmeld