Sygemeldt - hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.323 visninger
33 svar
11 synes godt om
27. august 2013

asff

Jeg er blevet sygemeldt med bækkenløsning. Av av. Men øh.. hvad skal jeg så bruge tiden på? For meget  rengøring gør ondt.. Synes det er for tidligt at gøre klar til lillepigen, og kan ikke stå op og lave mad i særlig lang tid. Så hvad laver I der er sygemeldte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

(august)

Jeg var dog kun sygemeldt de sidste to mdr før jeg fødte 2. gang med bækkenløsning, men brugte det på at læse bøger, svømme og slappe så meget af som muligt.

Anmeld

27. august 2013

asff

(august) skriver:

Jeg var dog kun sygemeldt de sidste to mdr før jeg fødte 2. gang med bækkenløsning, men brugte det på at læse bøger, svømme og slappe så meget af som muligt.

Jeg vil også rigtig gerne slappe af. Men jeg har adhd, og får selvfølgelig ikke noget medicin - så føler bare ikke, jeg kan slappe af. Vil helst have gang i noget konstant! 

Anmeld

27. august 2013

Tip!

Netflix, en lur, mad, en lur, netflix... 

læse blade, online shopping, facebook, baby.dk... 

Anmeld

27. august 2013

asff

Twinkle little star skriver:

Netflix, en lur, mad, en lur, netflix... 

læse blade, online shopping, facebook, baby.dk... 

Har altså set alt det gode på netflix

Ellers gode forslag

Anmeld

27. august 2013

Tip!

asff skriver:

Har altså set alt det gode på netflix

Ellers gode forslag

Flere lure..  Det får du ikke så vildt meget tid til når baby er kommet til verden.. 

Anmeld

27. august 2013

asff

Twinkle little star skriver:

Flere lure..  Det får du ikke så vildt meget tid til når baby er kommet til verden.. 

Det kan være jeg bare skal sove ja Tror min kæreste vil sætte pris på, jeg ikke falder i søvn kl 20 hver aften

Anmeld

27. august 2013

BigHope13

asff skriver:

Jeg er blevet sygemeldt med bækkenløsning. Av av. Men øh.. hvad skal jeg så bruge tiden på? For meget  rengøring gør ondt.. Synes det er for tidligt at gøre klar til lillepigen, og kan ikke stå op og lave mad i særlig lang tid. Så hvad laver I der er sygemeldte?

jeg blev sygemeldt allerede fra uge 11, og havde samme tanker som du om hvad skal jeg dog få tiden til at gå med.

jeg har brugt tiden på at få sovet og hvilet når min krop har haft brug for det. Rengøring i små bider, utroligt at det kan tage en hel uge at få huset gjort rent, men sådan har det altså været her, støvsuge den ene dag, vaske gulv den anden dag, tørre støv af en tredje dag osv.
så har jeg gået nogle korte ture med hunden alt efter hvor godt bækkenet har det.
Været i svømmehal nogle gange for at blive lidt fri for bækken og rygsmerter , varmt vands bassin gør virkelig underværker
har set en hulens masse fjernsyn og film. haft besøg af gode veninder og familie, og så har jeg været stor bruger af baby.dk
nu jeg 30 uger henne og begynder så småt at gøre klar til den lille , igen er det kroppen der bestemmer farten og får kun lavet småting .

Men synes så overhovedet ikke at tiden har været lang, den er bare fløjet afsted uden jeg har opdaget det.

håber også resten af din graviditet går hurtigt for dig og du undgår for mange kedelige og lange dage, og for mange smerter.

Anmeld

27. august 2013

Tip!

asff skriver:

Det kan være jeg bare skal sove ja Tror min kæreste vil sætte pris på, jeg ikke falder i søvn kl 20 hver aften

Jeg stod op, spise, så tv.. sov formiddags lur.. 

gik tur med hunden, handle, frokost og så lur igen.. 

og igen eftermiddagslur... ÅRH det var tider dengang.. Skønne sofa 

Anmeld

27. august 2013

asff

BigHope13 skriver:

jeg blev sygemeldt allerede fra uge 11, og havde samme tanker som du om hvad skal jeg dog få tiden til at gå med.

jeg har brugt tiden på at få sovet og hvilet når min krop har haft brug for det. Rengøring i små bider, utroligt at det kan tage en hel uge at få huset gjort rent, men sådan har det altså været her, støvsuge den ene dag, vaske gulv den anden dag, tørre støv af en tredje dag osv.
så har jeg gået nogle korte ture med hunden alt efter hvor godt bækkenet har det.
Været i svømmehal nogle gange for at blive lidt fri for bækken og rygsmerter , varmt vands bassin gør virkelig underværker
har set en hulens masse fjernsyn og film. haft besøg af gode veninder og familie, og så har jeg været stor bruger af baby.dk
nu jeg 30 uger henne og begynder så småt at gøre klar til den lille , igen er det kroppen der bestemmer farten og får kun lavet småting .

Men synes så overhovedet ikke at tiden har været lang, den er bare fløjet afsted uden jeg har opdaget det.

håber også resten af din graviditet går hurtigt for dig og du undgår for mange kedelige og lange dage, og for mange smerter.

Årh, hele min familie bor i Århus, og jeg selv og kæresten i Kolding Så de kommer nok ikke på besøg. Men tusinde tak for dit svar - det er  meget godt beskrevet Håber dælme at tiden også flyver her, så jeg ikke bare skal kigge ud af vinduet i 21 uger endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.