asff skriver:
Jeg er blevet sygemeldt med bækkenløsning. Av av. Men øh.. hvad skal jeg så bruge tiden på? For meget rengøring gør ondt.. Synes det er for tidligt at gøre klar til lillepigen, og kan ikke stå op og lave mad i særlig lang tid. Så hvad laver I der er sygemeldte?
Jeg har brugt imponerende meget tid på at sidde ved computeren men også at hvile mig.
Jeg kan ikke tage nogen steder uden bil, da jeg er på trykker og har været det siden uge 24-25 stykker (er nu 38+5).
Jeg er også blevet imponerende huslig - dvs. at jeg laver lidt af alt det der skal laves herhjemme alligevel, som min kæreste stod 100 % for inden jeg blev sygemeldt (dog ikke støvsugning, gulvvask). Det tager noget længere tid, da jeg gør det af 5-10-15 min af gangen. Hvis dagen er HELT skidt - så laver jeg INTET.
Ja, jeg keder mig også - noget jeg aldrig tror jeg har prøvet på den måde før - men så ligger jeg mig ind og hviler.
Det har hjulpet meget på min bækkenløsning - det er ikke blevet værre siden jeg stoppede med at arbejde, så vær god ved dig selv og ikke noget med at have dårlig samvittighed over at du ikke kan lave noget.
Så frem med bøger, gode serier, spil på computer, strikketøjet eller hvad du nu godt kan lide at lave :-)
-Xolia-
Anmeld