Baby i tværleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg tror bare ikke jeg kunne forberede mig på et kejsersnit på så kort tid.

Det tror jeg også jeg ville have svært ved, men omvendt, hvis de siger, at det er til fare for dig eller baby at føde normalt, så er det jo ikke en mulighed og så er jeg sikker på, at du kan få nogle ekstra samtaler med JM, så du bliver tryg ved situationen.

Jeg vil klart anbefale dig, at få snakket med JM om, hvad det er, der gør dig bange, og sige at du meget gerne vil føde naturligt.

Min største frygt var KS, og det snakkede jeg en del med JM om. Jeg fik lov til at føde selv, men bristede desværre rigtig meget, og det viste sig faktisk, at efterforløbet for det, var værre for mig, end hvis jeg havde fået et KS.... Men jeg havde heller ikke på noget tidspunkt forberedt mig selv på, at det at briste, kunne være så slemt for mig! Jeg havde fokuseret på, at KS var det værst tænkelige. Og jeg opdagede endda ikke, at jeg bristede under fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Snartmortil3

Anonym skriver:

Godaften piger.

Sagen er den at baby har været særdeles aktiv inde i maven idag.
Baby har lagt med hovedet dybt i bækkenet siden 22+6, men føler idag baby har lagt sig i tværleje (33+4), er det ikke sent?
Kan man gøre noget ved det? Er lidt bange faktisk, da jeg har læst at hvis baby ligger i tværleje er der risiko for kejsersnit, og dette ønsker jeg ikke.

Håber nogen kan fortælle lidt om det, evt nogen der selv har haft en baby i tværleje hvordan det er gået?

Min nr 2 lå i tværlejr og med hoved op det meste af tiden.. så i uge 33 fik vi afvide han lå med hoved ned :-) 2 uger efter lå han så med hoved op igen og han vendte sig faktisk rundt helt ind til uge 40 tror jeg. Han landte med hoved ned ;-) så bare rolig!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.