Baby i tværleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

En sædefødsel er med numsen først ja..

Hvis baby ikke kan vendes og fødderne står ned i bækkenet.. så ender det i ks... det skal være numsen som skal først ud hvis man vil lave en sædefødsel

Okay.
Jamen, jeg krydser for dit vendingsforsøg går som det skal, og at du under alle omstændigheder kan føde normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Det er også nr. 2 jeg venter.
Men så er der håb endnu. Så vil jeg krydse alt jeg kan for at baby vil vende sig!

krydser fingre for baby vender sig

normalt tilbyder de vendings forsøg fra 37+0 dog blev jeg ikke tilbudt det da min første graviditet var meget kompliceret, og derfor var det for risikabelt men gudskelov arbejde han selv med ;P

Anmeld

24. august 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg vil virkeligt nødigt have kejsersnit.
Havde et meget kompliceret forløb med mit store barn, men ville aldrig foretrække kejsersnit fremfor at føde normalt.
Vil virkeligt blive ked af det hvis jeg ikke kan komme til at føde normalt.
Tør ikke få et kejsersnit uanset hvad.
Kunne ikke forestille mig at være vågen imens, men kunne slet ikke tænke mig at komme i fuld narkose.

Jeg forsøgte at forberede mig efter bedste evne på, at jeg måske skulle have KS og at hvis det var eneste udvej og det lægerne anbefalede, så måtte det være sådan det var, det er trods alt dem, der har mest forstand på, hvad der er bedst for os, men jeg gjorde dem også meget klart at jeg ikke ønskede KS hvis det kunne undgåes

Jeg havde et kompliceret efterforløb, og går og forsøger at tage mig sammen til at få bestilt en efterfødselssamtale, da jeg har brug for at vide, om jeg kan risikere samme forløb, hvis jeg er heldig at få nr. 2 og hvis de nu skulle finde på at råde mig til KS, så skal jeg have meget god tid til at vænne mig til tanken og forlige mig med den, fordi jeg jo helst vil slippe.

Anmeld

24. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Okay.
Jamen, jeg krydser for dit vendingsforsøg går som det skal, og at du under alle omstændigheder kan føde normalt.

Tak skal du have.. fik pks ved den første... men overvejer en sædefødsel denne gange hvis hun ikke vendes

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

krydser fingre for baby vender sig

normalt tilbyder de vendings forsøg fra 37+0 dog blev jeg ikke tilbudt det da min første graviditet var meget kompliceret, og derfor var det for risikabelt men gudskelov arbejde han selv med ;P

37+0 er da også et godt stykke tid før terminen.
Gjorde det ondt?

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg forsøgte at forberede mig efter bedste evne på, at jeg måske skulle have KS og at hvis det var eneste udvej og det lægerne anbefalede, så måtte det være sådan det var, det er trods alt dem, der har mest forstand på, hvad der er bedst for os, men jeg gjorde dem også meget klart at jeg ikke ønskede KS hvis det kunne undgåes

Jeg havde et kompliceret efterforløb, og går og forsøger at tage mig sammen til at få bestilt en efterfødselssamtale, da jeg har brug for at vide, om jeg kan risikere samme forløb, hvis jeg er heldig at få nr. 2 og hvis de nu skulle finde på at råde mig til KS, så skal jeg have meget god tid til at vænne mig til tanken og forlige mig med den, fordi jeg jo helst vil slippe.

Jeg tror bare ikke jeg kunne forberede mig på et kejsersnit på så kort tid.

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Tak skal du have.. fik pks ved den første... men overvejer en sædefødsel denne gange hvis hun ikke vendes

Var det slemt at få kejsersnit?
Jeg tør virkeligt ikke. Vil helst føde normalt.

Anmeld

24. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Var det slemt at få kejsersnit?
Jeg tør virkeligt ikke. Vil helst føde normalt.

Nej det var overhovedet ikke slemt.. mærkede jo ingenting over..

E startede ks kl 17... 17.04 var hun ude og 17.23 var jeg på vej ud fra stuen..

Stille og roligt forløb

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Nej det var overhovedet ikke slemt.. mærkede jo ingenting over..

E startede ks kl 17... 17.04 var hun ude og 17.23 var jeg på vej ud fra stuen..

Stille og roligt forløb

Det var hurtigt.
Var du vågen under hele forløbet? Og kunne du slet ikke mærke de tog hende ud?

Anmeld

25. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Det var hurtigt.
Var du vågen under hele forløbet? Og kunne du slet ikke mærke de tog hende ud?

Ja jeg var vågen og mærkede overhovedet ingenting.. havde hun ikke skeeget havde jeg ikke vidst hun var ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.