Hvilke navne er du til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

lycly

FrkZier skriver:

synes det er lidt sjovt at man ret tydeligt kan se på afstemning hvad du bedst kan lide

men altså, nu skriver du 'det alle kalder deres unger' dvs. Liam, Noah osv er traditionelle navne? det jo efterhånden mere specielt at hedde Mikkel end at hedde Agurk

men jeg kan personligt bedst lide gammeldags navne, Marius, Bertil, William, Anthon, Arthur, Agnes, Agnethe osv

Min søn hedder Isaak, et (i min verden) godt bibelsk navn - det er i danmark måske lidt 'specielt' men på verdens plan er det et ret almindeligt navn

Haha det ikk engang løgn, der er næsten flere der hedder underlige ting som Agurk end fx Mikkel

I mit hovede er traditionelle navne IKKE lig med det alle kalder deres børn. Alle skal for tiden kalde deres børn unikke, anderledes eller selvopfundne navne, så man ka jo ikke sætte lighedstegn mellem de to ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

tankai

Babe skriver:

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvilke navne i er til.

Slå jer løs

Jeg kan godt lide navne, som ikke alle hedder.. Og til piger elsker jeg drengede navne.. Vores kommende datter skal hedde Alex <3

Anmeld

24. august 2013

SjeBets

har stemt blank, da jeg godt kan lide navne som ikke er for specielle, men heller ikke nogle som alle har, så nogle gammeldags navne kan jeg lide, nogle traditionelle navne kan jeg lide, jeg forbinder ikke traditionel med , det alle hedder, det forbinder jeg moderne navne med, da der er mode i Liam, William, Emma, og så videre, så selv om nogle forældre har satset på et navn de synes er specielt, kan det godt være meget benyttet fordi mange vil gerne gøre deres børn lidt ekstra specielle.

Anmeld

24. august 2013

Lone Jakobsen

elsker specielle navne... så det fik min stemme. men er lige så vild med gamle og bibelske navne.

men generelt er mine børns for og efternavne en god blanding af det hele. her er navnene i helt blandet rækkefølge:

Mathilde

Alexander

Zakarias

Valentin

Emma

Rasmus

Isac

Elian

Anmeld

24. august 2013

Krussedulle

Det er vel også lidt blsndey her... tiderne skifter og det samme gør normen mht navne..

Mine unger hedder:. Noah, Storm og Sylvester

Andre navne jeg er til kunne være: Viggo, Darwin, Vega, Sigge, Siggi, Sigga, Pippi, Pixie og Alvilda.

Anmeld

24. august 2013

Ciss

Man skulle kunne stemme på flere ting. 

Mit svar ville være Gammeldagse, traditionelle og specielle.

Anmeld

24. august 2013

Louise H.

Jeg har stemt traditionelle navne.. Men synes afstemningen er lidt tvetydig

Min datter hedder Isabella, som i nogens verden er "det alle børn hedder", men i min verden, er hun den eneste jeg kender med det navn.

jeg kan godt lide navne som:
Alexander
Celina
Laura
Lærke
Benjamin
Lukas
Josefine

osv..

Anmeld

24. august 2013

Pigent

Mine navne er hvis en god blanding 

Nogle af de navne jeg kan lide er

Silke

Celina

Augusta

Astrid

Karoline 

Viola 

Sofie

Naja

Merle 

Melina 

Emmelie

Signe

Osv.

Anmeld

24. august 2013

MissTas

Babe skriver:

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvilke navne i er til.

Slå jer løs

specielle navne og navne som ikke så mange andre hedder

min datter hedder Annastacia (7 i dk med den stavemåde)

og får vi en datter mere en dag skal hun hedde Aviaya eller Holly

Anmeld

24. august 2013

lineog4

Her hjemme er det ren stilforvirring 

Vores børn hedder: Dina, Lia, Liam og Linus. 

Og navn jeg kan lide er:

Isak, Dante, Sylvester, Sulaima, Ursula, Dea, Livia, Aya, Dana, Vitus og og og...

Derfor har jeg stemt blankt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.