Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: synes det er lidt sjovt at man ret tydeligt kan se på afstemning hvad du bedst kan lide men altså, nu skriver du 'det alle kalder deres unger' dvs. Liam, Noah osv er traditionelle navne? det jo efterhånden mere specielt at hedde Mikkel end at hedde Agurk men jeg kan personligt bedst lide gammeldags navne, Marius, Bertil, William, Anthon, Arthur, Agnes, Agnethe osvMin søn hedder Isaak, et (i min verden) godt bibelsk navn - det er i danmark måske lidt 'specielt' men på verdens plan er det et ret almindeligt navn
synes det er lidt sjovt at man ret tydeligt kan se på afstemning hvad du bedst kan lide
men altså, nu skriver du 'det alle kalder deres unger' dvs. Liam, Noah osv er traditionelle navne? det jo efterhånden mere specielt at hedde Mikkel end at hedde Agurk
men jeg kan personligt bedst lide gammeldags navne, Marius, Bertil, William, Anthon, Arthur, Agnes, Agnethe osvMin søn hedder Isaak, et (i min verden) godt bibelsk navn - det er i danmark måske lidt 'specielt' men på verdens plan er det et ret almindeligt navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babe skriver: Hej Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvilke navne i er til. Slå jer løs
Hej
Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvilke navne i er til.
Slå jer løs
Jeg kan godt lide navne, som ikke alle hedder.. Og til piger elsker jeg drengede navne.. Vores kommende datter skal hedde Alex <3
har stemt blank, da jeg godt kan lide navne som ikke er for specielle, men heller ikke nogle som alle har, så nogle gammeldags navne kan jeg lide, nogle traditionelle navne kan jeg lide, jeg forbinder ikke traditionel med , det alle hedder, det forbinder jeg moderne navne med, da der er mode i Liam, William, Emma, og så videre, så selv om nogle forældre har satset på et navn de synes er specielt, kan det godt være meget benyttet fordi mange vil gerne gøre deres børn lidt ekstra specielle.
elsker specielle navne... så det fik min stemme. men er lige så vild med gamle og bibelske navne.
men generelt er mine børns for og efternavne en god blanding af det hele. her er navnene i helt blandet rækkefølge:
Mathilde
Alexander
Zakarias
Valentin
Emma
Rasmus
Isac
Elian
Man skulle kunne stemme på flere ting.
Mit svar ville være Gammeldagse, traditionelle og specielle.
Mine navne er hvis en god blanding
Nogle af de navne jeg kan lide er
Silke
Celina
Augusta
Astrid
Karoline
Viola
Sofie
Naja
Merle
Melina
Emmelie
Signe
Osv.
specielle navne og navne som ikke så mange andre hedder
min datter hedder Annastacia (7 i dk med den stavemåde)
og får vi en datter mere en dag skal hun hedde Aviaya eller Holly
Her hjemme er det ren stilforvirring
Vores børn hedder: Dina, Lia, Liam og Linus.
Og navn jeg kan lide er:
Isak, Dante, Sylvester, Sulaima, Ursula, Dea, Livia, Aya, Dana, Vitus og og og...
Derfor har jeg stemt blankt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128