Hvilke navne er du til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg er til

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.727 visninger
32 svar
24 synes godt om
24. august 2013

Babe

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvilke navne i er til.

Slå jer løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

esioul

Babe skriver:

Hej

Slå jer løs

Tror det er lidt en blanding.

Her er nogle af de navne jeg kan lide:

Clara

Martine

Stephanie

Elvira

Leonora

Agnes

_______

Adam

Leander

Johannes

Anmeld

24. august 2013

Victoria2013

Jeg kan godt lide gammeldags navne... altså navne med noget historie i, også selvom de måske er "traditionelle", så er det ikke sådan jeg tænker om dem. Jeg tænker på det historiske aspekt

Nu hedder min pige jo Victoria og det er i top20 for tiden, men jeg tænker på dronning Victoria og på den gamle romerske gudinde for sejr, når jeg tænker på navnet og det er derfor jeg kan lide det

Anmeld

24. august 2013

Maise86

Babe skriver:

Hej

Slå jer løs

Jeg ved ikke lige hvad man kalder de navne jeg kan li

Mine børn hedder Oliver og Isabella. Og mine tanker hvis jeg får flere er Catalina og Sirius

Anmeld

24. august 2013

B&J

det tænker jeg slet ikke over jeg tænker kun over hvad jeg kan lige ikke om det er gammel dags eller ny modernet eller hvad det ind er...

bare mig og min kæreste bliver enige så er alt super fantastisk

Anmeld

24. august 2013

MomInTheMaking

Babe skriver:

Hej

Slå jer løs

Jeg synes det er svært at svare på. Min datter hedder Penny og det er hverken moderne, gammeldags, selvopfundet eller det du ellers skriver.
I Danmark er det måske specielt fordi der ikke er mange det hedder det herhjemme, men på verdens plan er det jo et helt almindeligt navn.

Jeg kan godt lide navne som man har hørt før, men som der ikke er mange der hedder og som fungere på amerikansk, da vi har familie i USA.

Jeg er også vild med gamle nordiske navne som Valdemar, Esther, Sigrid, Karen, Frederik osv osv. Men det ville jeg nok ikke kalde vores børn, da vi nu består af navnene Rafael, sheila og penny. Synes et meget nordisk navn ville falde uden for os andre i familien.

Anmeld

24. august 2013

FrkZier

Hej

Slå jer løs

synes det er lidt sjovt at man ret tydeligt kan se på afstemning hvad du bedst kan lide

men altså, nu skriver du 'det alle kalder deres unger' dvs. Liam, Noah osv er traditionelle navne? det jo efterhånden mere specielt at hedde Mikkel end at hedde Agurk

men jeg kan personligt bedst lide gammeldags navne, Marius, Bertil, William, Anthon, Arthur, Agnes, Agnethe osv

Min søn hedder Isaak, et (i min verden) godt bibelsk navn - det er i danmark måske lidt 'specielt' men på verdens plan er det et ret almindeligt navn

Anmeld

24. august 2013

MorVita

Mine børn hedder. Nicklas, Mathias og Nikoline.... Om det er det du mener alle andre alder deres unger, det må du selv vudere 

Jeg er til lidt forskelligt, både moderne, gamle og speciele..... 

Men jeg syntes det er vigtig at man tænker på børnenes fremtid, og husker på at det skal være et navn de kan leve med!

Anmeld

24. august 2013

lycly

Jeg har stemt blankt. Jeg er til traditionelle navne men IKKE dem alle andre børn hedder. Som fx Emma, William osv. Mine børn hedder Julia og Markus.

Anmeld

24. august 2013

Juliekp

Babe skriver:

Hej

Slå jer løs

Jeg ved ikke hvilken kategori man skal placere de navne jeg godt kan lide... Men jeg kan ihvertfald godt li navne som Filippa, Neel, William, Noah, Noor  

Vores datter hedder Nicoline.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.