2721 skriver:
Jeg synes bare det er svært når det er mig børnene henvender sig til. Samtidig står de jo bogstaveligt talt og glor på mig mens det sker uden at fortrække med mine
Jeg er så konfliktsky, så hvordan ville du sige det på en pæn måde?
Jeg ville sige noget ala -
Hej ,min søn bliver ked af det når dit barn tager legetøjet fra ham.
Jeg vil gerne sige noget til dit barn,men jeg tror det er bedst du selv gør det så det ikke kommer forkert ud.
Og jeg tænker at hvis vi lige hjalp hinanden ,så er det rart for både mit barn og dit at være her på legepladsen.
Jeg vil i princippet gerne dele mit barns legetøj ,men har bare ret mange gange været ude for at det så bliver væk fordi små børn jo ikke tænker over at aflevere det igen.
Og er der så en eller anden der bliver mobset ,ja så ville jeg ryste det af mig for du har sagt tingene på en pæn måde 
Og er det en pædagog/dpmor -
Ville jeg være mere skrap ,og sige at jeg forventer at I selv griber ind når jeres "lånebørn" tager andre børns (mit) legetøj.
Det er ikke særligt rart at jeg er nødt til at gribe ind,hverken over for børnene men heller ikke for mig .
Jeg ved godt det kan være ubehageligt,men det du beskriver er synd for din søn -Og slet ikke ok .
Anmeld