hvad havde jeres mænd med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

AnonymMor

BigHope13 skriver:

Bare super, så har i lidt forbedret, det jo ellers lige om hjørnet for jer vi har dog 10 uger endnu til at fundere oberst hvad der skal med Hehe.
Men tænker da han skal have lidt blade med og så skal vi have lidt snacks, chips, frugt og lidt cola og ja ice the var også en god idé.

Hehe ja det må man sige  hm vi tager hvertfald penge med så kan man vel altid få det til at fungerer når der er både kiosk og cafeteria

men kan se mange skriver at det faktisk ikke rigtig fik brug for så meget under selve fødslen, så mon ikke bare man skulle begrænse det lidt men det finder vi nok ud af lige om lidt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

BigHope13

lineog4 skriver:

Jeg havde pakker småkager til ham, men dem spiste jeg efter fødslen ;-) og det alle 4 gange....

Den første gang var der nu en del tid (8 timer på hospitalet), men jeg var vist meget underholdende - jordemoder sagde efter hun ikke huskede nogen andre der havde joker sig igennem en fødsel (og når manden prøvede med en joke fik han at vide det jo ikke var sjovt det her)

og de 3 andre gange gik det enormt stærkt.

de 3 af gangene var han sammen mig, jeg havde stort behov for at tale med ham. En af gangene var jeg helt inde i mig selv, og husker billedet af ham stående i vinduet men kedede sig tror jeg ikke han gjorde.

line

tusind tak for dit svar god ide med småkager, selvom du selv spiste dem håber min fødsel bliver lige som din den første hvor man har god overskud til at joke og have en underholdende fødsel

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Line - med 2 boblinger skriver:

Min mand havde intet med nogen af gangene.. Men det kunne også ha været det samme.. Første gang nåede jeg at være på fødegangen i 3 kvarter (og da var han lige kommet fra skolens frokostpause).. Anden gang var jeg på fødegangen i 20 minutter.. 

Så her havde han ikke noget med.. Nr 2 gang kom jordemødrene med morgenmad til os begge to da lillebror er født 7.50

mange tak for svar Nej tænker ofte at man også kan have pakket alt muligt med og så bliver der ikke brug for det alligevel.
Men ak man ved jo aldrig hvor længe man skal være der, så han får ihvertfald blade og lidt snacks med som han ønsker.

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

ano14316 skriver:

Vi havde nogen mylsibarer med..
Så var vi blevet anbefalet at far skulle have skjorte på, fordi hvis der skete noget med mor og hun skulle på operationsbordet eller lign. så skulle far være klar til at få baby op på maven, og der var en skjorte dejlig nem.. Så det havde han selvfølgelig på...
Og så havde vi noget skiftetøj med og sådan..

næste gang skal vi have nogen energi drikke med tror jeg, det var jo virkelig hårdt at være vågen så længe..

super god ide med skjorten den havde jeg ikke lige tænkt over, han kan jo altid have en tshirt med i reserve.
ja kunne godt forestille mig noget energi drik eller noget sukker er godt at have ved hånden hvis det trækker i langdrag.
tusind tak for svar

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Julie F skriver:

Vi havde både pakket snacks og han havde downloadet nye spil til tabletten, men vi fik SLET ikke brug for noget af det. Det gik meget hurtigere end forventet, så han sad ved min side hele tiden.

ja tænker også man ofte kan få pakket meget mere med end hvad der bliver behov for. Men nå det har jo ikke skadet at tage det med. Her for han ihvertfald et par blade med og lidt snacks hvis ventetiden bliver lidt dræbende

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Michelle88 skriver:

Jeg havde taget cola, slikposer og to blade med til ham. Hvis fødslen nu skulle trække ud. Men tror kun at han nåede at drikke lidt cola, da han var så optaget af hvad der skete.. Men vi blev så indlagt bagefter og der nød han at have blade og slik med Men nu fødte jeg også kl. 8.11, så var igang om natten og der var han ikke sulten, måske det havde været noget andet hvis jeg skulle føde om dagen..

super mange tak for svar, altid godt at have lidt med hvis nu at tiden skal blive lidt lang og man har lidt at samle kræfter på igen

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Min kæreste havde et par ekstra t-shirts med, for der var MEGA varmt da jeg skulle føde. Og så havde jeg pakket en pose med lækre sunde og usunde snacks og drikkevarer til ham (og mig selvfølgelig). Derudover havde han vidst sin computer med, men han fik den aldrig brugt fordi jeg jo nærmest fik pressefornemmelse med det samme vi kom på sygehuset. og så havde han selvfølgelig også andet tøj og toiletsager med til dagene efter  

tusind tak for svar søde det rigtig dejligt at høre hvad i hver især har haft med og hvad i reelt fik brug for

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Moma skriver:

Min mand havde ingenting med til begge fødsler andet end sig selv. Da jeg fødte første gang, måtte han ikke overnatte. Anden gang fødte jeg ambulant.

Han drak kaffe fra en automat på gangen og hentede vand ind imellem. Han blundede lidt ind imellem - men ikke meget.

Lidt snacks og drikkevarer er da i orden - men jeg ville godt nok ikke synes, det var i orden, han sad og spillede computer el.lign, mens jeg var i fødsel - han skal da være med. (Selv om jeg ikke ville holde i hånd eller have våde klude ).

mange tak for svar, min kæreste er slet ikke til computer og mobil spil og alt sådan noget, men hvis han var havde jeg nok også sagt stop, han skal være til at komme i kontakt med og det jo ikke en hyggelig biograftur
synes det fint han ønsker at have lidt blade med til at kigge i. Kan være jeg bare ønsker lidt fred og ro i pauserne og så kan han underholde sig selv på den måde og have lidt drikkevare og snolder til at holde trætheden væk

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Rinepigen skriver:

Hehe ja det må man sige  hm vi tager hvertfald penge med så kan man vel altid få det til at fungerer når der er både kiosk og cafeteria

men kan se mange skriver at det faktisk ikke rigtig fik brug for så meget under selve fødslen, så mon ikke bare man skulle begrænse det lidt men det finder vi nok ud af lige om lidt  

tænker lidt som du at har man lidt penge med kan man nok skaffe sig alt. Bare min kæreste kan få lidt kaffe så han ihvertfald tilfreds.
og ja kan se rigtig mange svare at der ikke har været behov for noget, så vi holder den nok til et blad til ham og lidt sodavand til os begge og lidt snacks barer, hvis vi ikke får behov for det der kan vi jo altid tage det med hjem igen

Anmeld

23. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil helt klart anbefale rent tøj hvis han er med til fødslen... kæresten var så meget med at det var ham der greb vores søn da han kom ud da jordemoder ikke var forberedt på farten han ahvde på så hun nåede ikke at gribe efter ham så han var tæt på at ramme gulvet..

eller det ville han ikke have gjordt da navlestrengen var så kort at de kun lige akkurat kunne ligge ham på det nederste af min mave uden at hive i den...

så tøj der kan tåle at blive blodplettet og rent tøj til bagefter...

og ja løse bukser hvis I skal vente... vi vidste ikke jeg var i fødsel da vi kom ind så manden havde tætsiddende cowboybukser på som han bruger når han skal køre bil og endte med at måtte spørge jordemoder om der måske nogle af deres bukser i en størrelse han kunne passe og måtte låne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.