hvad havde jeres mænd med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

AnonymMor

BigHope13 skriver:

tænker lidt som du at har man lidt penge med kan man nok skaffe sig alt. Bare min kæreste kan få lidt kaffe så han ihvertfald tilfreds.
og ja kan se rigtig mange svare at der ikke har været behov for noget, så vi holder den nok til et blad til ham og lidt sodavand til os begge og lidt snacks barer, hvis vi ikke får behov for det der kan vi jo altid tage det med hjem igen

ja det tror jeg næsten er det nemmeste  

haha ja nu du nævner kaffe så fik jeg at vide hos min JM her den anden dag  at der var en kaffe maskine i forhallen ved sygehuset som kæresterne kunne benytte sig af så meget de ville under forløbet og da kæresten hørte det var hans reaktion YES !! så ja kaffe må være et must til dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

BigHope13

Wampires skriver:

vil helt klart anbefale rent tøj hvis han er med til fødslen... kæresten var så meget med at det var ham der greb vores søn da han kom ud da jordemoder ikke var forberedt på farten han ahvde på så hun nåede ikke at gribe efter ham så han var tæt på at ramme gulvet..

eller det ville han ikke have gjordt da navlestrengen var så kort at de kun lige akkurat kunne ligge ham på det nederste af min mave uden at hive i den...

så tøj der kan tåle at blive blodplettet og rent tøj til bagefter...

og ja løse bukser hvis I skal vente... vi vidste ikke jeg var i fødsel da vi kom ind så manden havde tætsiddende cowboybukser på som han bruger når han skal køre bil og endte med at måtte spørge jordemoder om der måske nogle af deres bukser i en størrelse han kunne passe og måtte låne...

tusind tak for svar, vi har ihvertfald i hovedet at han skal have noget afslappende tøj på, som han finder behageligt både at stå, gå og sidde i. Vi har jo ingen ide om hvor meget ventetid der er men rigtig god ide med et ekstra sæt tøj hvis nu man kunne komme ud for det samme som ved jer

Anmeld

23. august 2013

tarkoflen

Vi havde en KÆMPE taske med, med alt muligt i og vi brugte intet af det jeg havde købt frugt, kiks, snolder, blade og alt muligt andet.... Da jeg havde født kl 3 om natten åbnede min kæreste snolderet, men inden da, havde han vist rigeligt med at være der for mig JM og sygeplejerskerne var glade for at der var lidt sødt der midt om natten, og kæresten trængte også, tror ikke jeg fik noget

Jeg havde købt alt i en kiks, og dem var jeg glad for i dagene efter, men det var måske mest fordi vi blev indlagt, det ved jeg ikke.

Anmeld

23. august 2013

Moma

BigHope13 skriver:

mange tak for svar, min kæreste er slet ikke til computer og mobil spil og alt sådan noget, men hvis han var havde jeg nok også sagt stop, han skal være til at komme i kontakt med og det jo ikke en hyggelig biograftur
synes det fint han ønsker at have lidt blade med til at kigge i. Kan være jeg bare ønsker lidt fred og ro i pauserne og så kan han underholde sig selv på den måde og have lidt drikkevare og snolder til at holde trætheden væk

Helt enig 

Anmeld

23. august 2013

Aabye

BigHope13 skriver:

mange tak for svar Nej tænker ofte at man også kan have pakket alt muligt med og så bliver der ikke brug for det alligevel.
Men ak man ved jo aldrig hvor længe man skal være der, så han får ihvertfald blade og lidt snacks med som han ønsker.

Nej det er jo det.. Man aner ikke hvor lang tid man skal være der.. Og hvis man på forhånd vidste at man skulle ligge med veer i jeg ved ikke hvor lang tid er det jo heller ikke sjovt..

Tænk hvis man fik at vide: "Ja Erna.. Du skal så ligge her med veer i 48 timer før der sker noget" Shit altså 

Anmeld

23. august 2013

Koen.

Vi har ingen af gangene haft noget med til staklen :-P

På Esbjerg da jeg fødte måtte manden ikke være med indlagt så ingen brug for ekstra tøj (selvom han første gang kom direkte fra arbejde og fødte med migi det haha, heldigvis kom min mor med rent tøj til ham to timer efter fødslen) vi havde heller ikke skænket en tanke at han skulle have noget at spise og drikke (igen sikken stakkel)

1.gang holdt han mig i hånden hele tiden og slap mig ikke et sekund, så der var ikke tid til andet.
2.gang var han møgsyg (tætpå at besvime så syg var han) så der holdt han igen bare i min hånd hele tiden, måtte dog slippe mig under presseveerne for at ligge sig lidt, men da de sagde: sikke noget fint hår. Kom han nærmest flyvende for at være med til det sidste

Anmeld

23. august 2013

lillemusen10

Havde pakket en masse snacks, slik og drikkevarer som ikke blev brugt, da jeg fødte ret hurtigt efter ankomsten... Men husk ekstra t-shirts til manden. Vores lille fyr valgte at lave stort på far første gang han holdt ham. Så var glad for at vi havde ekstra tøj med til manden. 

Anmeld

23. august 2013

B&J

slik sodavand og tøj

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

lillemusen10 skriver:

SSupeHavde pakket en masse snacks, slik og drikkevarer som ikke blev brugt, da jeg fødte ret hurtigt efter ankomsten... Men husk ekstra t-shirts til manden. Vores lille fyr valgte at lave stort på far første gang han holdt ham. Så var glad for at vi havde ekstra tøj med til manden. 

Super tusind tak for svar. Haha ja lidt ekstra tøj er vist ret godt

Anmeld

23. august 2013

LRJ

Min x havde intet med, han kom direkte i hans pause på arbejdet ( 30 min før jeg fødte) og kørte på arbejde da hun var 1 time gammel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.