hvad havde jeres mænd med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Hailiesmom11

Er helt sikker på min mand skal have sin telefon, cola og cigaretter med.. Og måske tabletten så han kan se en serie eller film, Jeg skal sættes igang denne gang så det bliver nok en masse tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Moma

Min mand havde ingenting med til begge fødsler andet end sig selv. Da jeg fødte første gang, måtte han ikke overnatte. Anden gang fødte jeg ambulant.

Han drak kaffe fra en automat på gangen og hentede vand ind imellem. Han blundede lidt ind imellem - men ikke meget.

Lidt snacks og drikkevarer er da i orden - men jeg ville godt nok ikke synes, det var i orden, han sad og spillede computer el.lign, mens jeg var i fødsel - han skal da være med. (Selv om jeg ikke ville holde i hånd eller have våde klude ).

Anmeld

23. august 2013

Moma

StineW79 skriver:

Her havde vi pakket extra tøj, cola, caco, lidt blandet frugt, chokoladebar, i-pad, kamara, en bog, et par blade, en avis, og vigtigst af alt en skriveblok, som han brugte til dokumentation af hele fødselsforløbet. Den var sjov læsning for mig bagefter!! Vh stine 

Den skriveblok ville jeg godt have haft tænkt på

Anmeld

23. august 2013

Chili

BigHope13 skriver:

Tusind tak for svar nej man står nok ikke midt i presse fasen med alt sit snolder Hehe. Men tænker man ved aldrig hvor længe forløbet trækker ud og det nok rart for ham især at have lidt at gumle på så han også kan være frisk og oplagt når det hele er ovre

Ja
Og jeg nød da også af det bagefter
Tror faktisk også han havde sit headset med, så han kunne høre noget musik. Jeg var ikke lige til at snakke med

Anmeld

23. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Moma skriver:

Den skriveblok ville jeg godt have haft tænkt på

Sådan er min kærste så praktisk anlagt. Han vil gerne skrive alt ned, så det er veldokumenteret osv. Det er også ham der står for vores familie blok, hvor han laver indlæg ca 1 gang pr mdr, så vores familie der bor lidt længer væk, ka følge med i alt hva der sker med ungerne. Han er total nuttet, på det punkt!! Vh stine

Anmeld

23. august 2013

LinLin

Han nåede ikke at få noget med udover hans telefon... Han snakker stadig om "dagen hvor han ikke fik sin morgenkaffe"

Men vi var under 2 1/2 t på hospitalet inden jeg fødte,så han overlevede

Anmeld

23. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
BigHope13 skriver:

Åh ja god idé med lidt frugt,
ej hvor fedt med en skrive blok, det var da en super god idé

Ja min kærste er meget praktisk på sådan punkter!! 

Da vi fik vores første ved aks, nåede han kun lige at få kamararet med fordi jeg havde det hos mig på hospitalet, og det ville han i hvert fald ik risikere igen!

Og det var virklig fedt for mig at læse alt det han havde skrevet bagefter, fordi jeg blev dårlig under fødslen med høj feber, opkast osv, så gik vist glip af et par småting, som jeg jo så ku læse om dagen efter! Vh stine

Anmeld

23. august 2013

CaWi

Her havde vi intet med, ud over vores smartfones.
Vi kom ind ved 4 tiden om natten. Fik lidt at sove på.
Ved 8 tiden gik fødslen sådan rigtig i gang. Kl 14.22 fødte jeg.
Der var ikke tid til at læse, spise eller noget. Han var der for mig 100% , gav mig mad og noget at drikke, en kold klud på panden, rendte med mig på toiletter osv osv.
Bagefter var så opslugt af barnet, at vi ikke havde brug for feks blade.
Vi spiste aftensmad, fik besøg af nærmeste familie som havde kage med, og dagen efter om eftermiddagen tog vi hjem

Anmeld

23. august 2013

Mettefpigen

Ikk noget :-)

Anmeld

23. august 2013

MyLove E

Min havde ikke rigtig noget med. Jeg havde bagt boller dagen før for der var det min mands fødselsdag. Han lå hele dagen med migræne og havde det også halvdelen af fødslen. Men han var nede og købe cola:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.