hvad havde jeres mænd med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her havde vi pakket extra tøj, cola, caco, lidt blandet frugt, chokoladebar, i-pad, kamara, en bog, et par blade, en avis, og vigtigst af alt en skriveblok, som han brugte til dokumentation af hele fødselsforløbet. Den var sjov læsning for mig bagefter!! Vh stine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Bshizzle

Min mand nåede kun lige og komme ind på stuen! 

Jeg vækkede ham tidligt om morgen (på igangsættelses dagen) og sagde mit vand siver! 

Han bad mig om at ringe til FG og imens jeg gjorde det røg han ud på wcet og knækkede sig 

Han var dårlig.. Jeg spurgte FG om det kunne være normalt, men de troede det kunne være en virus og han nok hellere skulle blive hjemme! What??!! 

Jeg gik i Panik..!!! 

Han ringede efterfølgende til hans Læge som sagde han skulle købe nogle salt Chips og Cola på vejen.. 

Og afsted kom han! 

Da han nåede til indgangen, da forsvandt hans kvalme og han havde det fint 

Men Chips og sukker f.eks Cola var en god ide.. 

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Mor1991 skriver:

Min mand havde IPAD, juice brikker og risikiks. Det eneste han fik brug for var juice 

Super tak for svar

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

C-Dog skriver:

Åh jeg kan blive helt trist når jeg læser om jeres søde mænner. Min mand havde pakket som om han skulle i cirkus synes jeg, imens jeg kæmpede og panikkede og blev holdt om af en jdm studerende åd han slik, chips og pølsehorn, drak sodavand, gik på wc og jokede om at han ville ha haft computeren med til at spille på (hvilket han tog med til den sidstes fødsel sådan så det igen var en jdm der holdt mig med selvskab i badet selv om jeg bare græd og ville ha min mand, men han skulle lige spille færdig jeg vil også ha en mand der ER der! Vi har ovenikøbet kun født ambulant og først kommet ind når fødselen var i fuld gang så kan ikke engang undskylde ham med at der var tid til at kede sig. Øv altså.

Åh gud hvor bliver jeg både utrolig ked af det og også vred når jeg høre om din mands rolle ved dine fødsler
Puha det må være hårdt at kæmpe kampen helt alene uden mandens støtte.

Kæmpe kram til dig fordi du har klaret dine fødsler helt selv

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Bshizzle skriver:

Min mand nåede kun lige og komme ind på stuen! 

Jeg vækkede ham tidligt om morgen (på igangsættelses dagen) og sagde mit vand siver! 

Han bad mig om at ringe til FG og imens jeg gjorde det røg han ud på wcet og knækkede sig 

Han var dårlig.. Jeg spurgte FG om det kunne være normalt, men de troede det kunne være en virus og han nok hellere skulle blive hjemme! What??!! 

Jeg gik i Panik..!!! 

Han ringede efterfølgende til hans Læge som sagde han skulle købe nogle salt Chips og Cola på vejen.. 

Og afsted kom han! 

Da han nåede til indgangen, da forsvandt hans kvalme og han havde det fint 

Men Chips og sukker f.eks Cola var en god ide.. 

Pyha godt han nåede at blive bedre og nåede at komme inde på stuen god idé med chips og cola

det jo ikke sikkert man hverken får tid eller har lyst til det under forløbet men vi ved jo ikke på forhånd hvor længe det kommer til at vare så vi vil da ikke mangle noget Hehe

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

StineW79 skriver:

Her havde vi pakket extra tøj, cola, caco, lidt blandet frugt, chokoladebar, i-pad, kamara, en bog, et par blade, en avis, og vigtigst af alt en skriveblok, som han brugte til dokumentation af hele fødselsforløbet. Den var sjov læsning for mig bagefter!! Vh stine 

Åh ja god idé med lidt frugt,
ej hvor fedt med en skrive blok, det var da en super god idé

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

MariaE skriver:

Jumbobøger, cola og chokolade:-)

Super tusind tak for forslag

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Rinepigen skriver:

Følger lige med da vi også er lidt på bar bund med hvad vi skal tage med til ham  

vi har fået at vide at mobiler ikke må benyttes på fødegangen så vi mangler lidt "underholdning" til ham hvis det overhovedet bliver nødvendig  

indtil videre er der kun pakket en rulle chokoladekiks og 1 L ICE tea til ham i tasken

Bare super, så har i lidt forbedret, det jo ellers lige om hjørnet for jer vi har dog 10 uger endnu til at fundere oberst hvad der skal med Hehe.
Men tænker da han skal have lidt blade med og så skal vi have lidt snacks, chips, frugt og lidt cola og ja ice the var også en god idé.

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

Sijac skriver:

Vi havde pakket lidt ekstra tøj, en bog og oplader til mobilen + vand og sodavand. Han fik dog ikke brug for noget af det, udover tøjet selvfølgelig, da jeg var fuldt udvidet en time efter vi ankom.

Super tusind tak for svar.
Ja det jo svært at vide på forhånd hvor længe man skal vente ved begivenheden, så man kan jo hurtigt komme til at have unødige ting med. Men ak heller tage det med og ikke få brug for det end stå der midt i det hele og ønske man havde taget lidt sukker med

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

her var det nogle vindruer og lidt chokoloade, dog var det mest jordmderen der fik nytte af det haha

Haha heldig jordemoder du havde der super tusind tak for forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.