Hvad synes i om zakarias ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

MyLove E

Jeg er også ret vild med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Pigent

Jeg synes det er et fint navn 

Anmeld

21. august 2013

Miss91

Jeg kan godt lide det, men kun fordi jeg kender en sød dreng med navnet Ville dog aldrig selv bruge det, men det er fordi jeg ikke er til lange navne

Anmeld

21. august 2013

BabyMus

Jeg synes det er et rigtig fint navn. Tror dog ikke selv jeg ville bruge det, men jeg kan godt lide det.

Anmeld

21. august 2013

Frk. Himmelblå

Diana2013 skriver:

Ja overskriften siger sig selv

Kan super godt li' det. Ikke mindst fordi, det er et af de få klassiske navne med Z. Z-navne er ellers ofte sådan nogle wanna be- navne, der skal være smarte og poppede, men lige netop Zackarias har jo altid været stavet sådan,- som et af de få!

Jeg kan godt li' det. Har selv overvejet det, men synes måske at det er lige langt nok.. 

Men  herfra.

Anmeld

21. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Elsker det navn!

Anmeld

21. august 2013

Dididid

Diana2013 skriver:

Ja overskriften siger sig selv

Anderledes navne er altid godt i sted for alle de typiske normale navne som: Casper, Christian, Mikkel osv. Vores søn skal hedde Tyler og det er vi stolte af!

Anmeld

21. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
ES90 skriver:

Det er slet ikke mig med Z.
Jeg har en bekendt, hvis navn staves med Z, og han synes det er så frygteligt. Synes generelt man skal holde sig fra X og Z.
Det bliver liiiige lidt for vildt til min smag
Man skal jo også huske på, at barnet en dag bliver voksen.

Men med S er det rigtig sødt!

Men netop Zakarias er jo med Z i sin originale og mest udbredte form, og så vil det da være underligt at stave det med S? 

Hvad mener du med, at barnet bliver voksent en dag? - det er da ikke sådan et "tuttenut-navn"? 

Anmeld

21. august 2013

Diana2013

Tusinde tak for alle svarene synes det er lidt morsomt at jeres mænd ikke bryder sig om det og det er lige netop min mand der gerne vil han skal hedde det jeg synes også det er pænt og kan godt lide at det er sådan lidt tidsløst, og international

Anmeld

21. august 2013

B&J

jeg syntes det er et dejligt stærkt og sødt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.