Hvad synes i om zakarias ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.684 visninger
42 svar
37 synes godt om
21. august 2013

Diana2013

Ja overskriften siger sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

MorTil4<3

aldrig et navn jeg ville kunne finde på

lige når man ser navnet tænkte jeg på romerne, ved sku ik hvorfor hehe , men ja det lyder hen af sådan en krigsromer smil

og så er det et langt navn syntes jeg

såå

MEN det er jo noget i helt og holdent selv bestemmer er det et navn i kan lide og i gerne vil kalde jeres prins, såå er det jo det

Anmeld

21. august 2013

Diana2013

MilleMus1988 skriver:

aldrig et navn jeg ville kunne finde på

lige når man ser navnet tænkte jeg på romerne, ved sku ik hvorfor hehe , men ja det lyder hen af sådan en krigsromer smil

og så er det et langt navn syntes jeg

såå

MEN det er jo noget i helt og holdent selv bestemmer er det et navn i kan lide og i gerne vil kalde jeres prins, såå er det jo det

Tusinde tak for svaret

Anmeld

21. august 2013

asff

Diana2013 skriver:

Jeg er heller ikke, til den slags navne.. Men synes da ikke det er grimt Men I bestemmer jo fuldstændig selv, heldigvis

Anmeld

21. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Det er slet ikke mig med Z.
Jeg har en bekendt, hvis navn staves med Z, og han synes det er så frygteligt. Synes generelt man skal holde sig fra X og Z.
Det bliver liiiige lidt for vildt til min smag
Man skal jo også huske på, at barnet en dag bliver voksen.

Men med S er det rigtig sødt!

Anmeld

21. august 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Diana2013 skriver:

Det er ikke lige min kop the. Jeg er ikke vild med med Z i navne.

Men er det ikke lige meget hvad vi synes??? det vigtigste er jo om du kan lide navnet

Anmeld

21. august 2013

Masig

Jeg synes så i modsætning til de andre at det er rigtig sødt... Havde det selv oppe at vende, men kæresten var ikke med på det... Egentlig tænker jeg det måske også er lidt langt, men det er jo et oplagt navn at forkorte i dagligdags tale 

Men det er jo noget i selv skal bestemme uanset hvad andre tænker... Men man tænker jo altid over hvad andre mener, af samme grund spurgte jeg heller ikke om folks mening til vores søns navn, for vidste godt at det måske ikke lige faldt i alles smag, da det ikke er noget man hører særlig tit.... Men vi synes det var et super flot navn så det var det vi valgte 

Anmeld

21. august 2013

Maja88

Jeg kan rigtig godt lide det

Anmeld

21. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Diana2013 skriver:

I love it! Har der selv i tankerne til en toer 

Anmeld

21. august 2013

pernille.23

jeg kan RIGTIG godt lide det, ville dog aldrig få kæresten med på den, hvis vi en dag skulle få en dreng.. men jeg er også helt vild med navne med z og x

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.