Termin, før, over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

Ayasmor

Taco78 skriver:

Ha ha præcis sådan havde jeg det også!!!

Jeg gik 19(!!!) dage over med min ældste (9 år siden), og den første uge var humøret stadig højt (jeg forventede at gå to uger over og skulle sættes igang), men efterhånden satte min sunde fornuft helt ud Jeg følte, at jeg havde forpasset min chance for at føde  og når folk sagde, at "man har jo aldrig hørt om at den bliver derinde til den skal konfirmeres" så tænkte jeg NEJ! - men en gang skal jo være den første, og det blev så mig Haha

Men heldigvis kom hun ud ved aks 42+5 - anden gang fødte jeg 40+3 men ved ks og 3. gang skulle jo så også være ks (38+9)

Er du vimmer mand, hvor forstår jeg godt, at du var ved at gå ud af dit gode skind. Folk mener det jo kun godt og prøver at berolige, men sætningen: der er jo ingen, der aldrig føder.... GRRR!!! Selvom det er velmenende så gør det bare ikke ens egen situation mindre frustrerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Clisolka

VråJepsen skriver:

Hej damer :-)

Tanken om hvor mange der fødte på termin dato, eller gik over tid, eller fødte før, slog mig lige.. 

er der nogen der vil dele deres erfaringer? :-)

Isabella er født 39+4 (sat i gang dagen før).... 

Lillebror kommer også før termin - senest om 4 uger  Jeg skal igangsættes igen, da jeg ikke må gå over termin pga. diabetes 

Anmeld

18. august 2013

MariaKyedDK

VråJepsen skriver:

Hej damer :-)

Tanken om hvor mange der fødte på termin dato, eller gik over tid, eller fødte før, slog mig lige.. 

er der nogen der vil dele deres erfaringer? :-)

Min søn kom til verden præsis på Terminen for 6 år siden  

nu er jeg 2. gangs gravid og er 39+4 og sidder virkelig også og tænker på hvornår jeg føder... kunne være sjovt det skete på termin igen, meeeen vil nu være utroligt. 

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Jeg blev sat igang før tid pga ssf så fødte ved akut kejsersnit 35+3 anden graviditet fik jeg også ssf og da de ikke kunne strække den længere blev mit pks en uge før og min datter kom 37+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.