Termin, før, over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

DianaRJS

VråJepsen skriver:

Hej damer :-)

Tanken om hvor mange der fødte på termin dato, eller gik over tid, eller fødte før, slog mig lige.. 

er der nogen der vil dele deres erfaringer? :-)

1 graviditet fødte jeg uge 34.

2. gravidtet fødte jeg 39+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Trekløver(:

VråJepsen skriver:

Tanken om hvor mange der fødte på termin dato, eller gik over tid, eller fødte før, slog mig lige.. 

Mit vand gik 39+3, og havde min datter i armene 39+4 

Anmeld

16. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Ayasmor skriver:

Jeg husker det nok ikke så slemt som jeg egentlig syntes det var dengang Det er nu 4,5 år siden, men husker stadig, at de 9 dage jeg gik over tid var længere end alle 9 mdr. For som du siger, så har man fået en dato, ens faste holdepunkt igennem 9 mdr. Når de er passeret, hvad så? Vidste jo godt med min sunde fornuft, at jeg nok skulle føde før eller siden. Men sund fornuft ejede jeg altså ikke en disse af da jeg var en stor omvandrende flodhest. Jeg opgav simpelthen til sidst. Selvom det lyder fuldstændig skørt, så havde jeg opgivet at føde. Jeg skulle være den første gravide kvinde nogensinde, der aldrig ville føde Haha... Når det så er sagt, så er jeg sikker på, at der er mange andre, der havde det meget værre end mig. Jeg kæmpede trods alt kun med utålmodigheden

Er ikke i tvivl om der er nogen der havde/har det værre. Men kunne godt forestille mig at det er utrolig hårdt at gå over tid! Haha det var godt du fik født alligevel, Tak fordi du delte din historie 

Anmeld

16. august 2013

Sander&Vitus-Mor

DianaRJS skriver:

1 graviditet fødte jeg uge 34.

2. gravidtet fødte jeg 39+6

Var der nogen særlig grund til du fødte allerede i uge 34?

Anmeld

16. august 2013

Ayasmor

VråJepsen skriver:

Er ikke i tvivl om der er nogen der havde/har det værre. Men kunne godt forestille mig at det er utrolig hårdt at gå over tid! Haha det var godt du fik født alligevel, Tak fordi du delte din historie 

Jeg kunne nok også godt nævne et par ting eller 2, der var lidt sjovere Men heldigvis kom hun da ud Det var så lidt

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

VråJepsen skriver:

Var der nogen særlig grund til du fødte allerede i uge 34?

jeg have faktisk alt hvad man kan få i en graviditet, så det har været grunden

havde svangersakbsforgiftning, forhøjet levertal, graviditet klør slemme bøkkenløsninger vand i hele kroppen, osv osv. så min krop har for det første selv sagt stop men han har heller ikke kunne blive derinde pga problemerne

Anmeld

16. august 2013

Sander&Vitus-Mor

DianaRJS skriver:

jeg have faktisk alt hvad man kan få i en graviditet, så det har været grunden

havde svangersakbsforgiftning, forhøjet levertal, graviditet klør slemme bøkkenløsninger vand i hele kroppen, osv osv. så min krop har for det første selv sagt stop men han har heller ikke kunne blive derinde pga problemerne

Øv det var sgu da noget rigtig lort! :-(

godt du fik lille'fisen ud til dig så :-)

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

VråJepsen skriver:

Øv det var sgu da noget rigtig lort! :-(

godt du fik lille'fisen ud til dig så :-)

ja normalt ville de også ha prøvet at stoppe det, men fordi alting nu var som det var, var det bedst for bettemand at komme ud. men klarede det også i stiv arm

Anmeld

16. august 2013

Monski

VråJepsen skriver:

Jeg fødte 40+6

Anmeld

16. august 2013

De3Guldklumper

VråJepsen skriver:

1: 39+1

2: 39+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.