Termin, før, over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Lotus86

Jeg gik 9 dage over tid, de længste dage i mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

lineog4

De 3 første gange 4 dage over termin. 4. Gang 8 dage over.

Første gang var det meget mærkeligt at gå over tid, for nu havde jeg lige som sat næsen hen efter den dato og så skete ingen ting. Fik så veer (som intet gav fordi hun stod skævt i bækkenet) dagen efter så ventetiden på den måde blev ikke lang men opstarten til fødslen blev jo så monsterlang.

Anden gang forventede jeg ikke andet end jeg ville gå over tid så tiden føltes ikke lang, nød egentlig friheden til at være sammen med den store.

3. Gang var unormal da jeg havde mistet så der var hver dag som et ondt år.

4. Gang var der så meget jeg gerne ville nå med de store inden vi havde en baby så jeg var egentlig glad for hver dag jeg fik lov at gå over Og havde anden slut dato da jeg fra midt i graviditet fik dato for igangsættelse (og den gik jeg til og blev sat i gang).

Anmeld

16. august 2013

PernilleogLouis

Startede med veer 7 dage efter termin - han kom ud 9 dage efter termin

Anmeld

16. august 2013

mommy1991

VråJepsen skriver:

Hej damer :-)

Tanken om hvor mange der fødte på termin dato, eller gik over tid, eller fødte før, slog mig lige.. 

er der nogen der vil dele deres erfaringer? :-)

Jeg fødte 39+6, klokken 23.03 - altså 57 minutter før termin 

Anmeld

17. august 2013

Stumpen

1.: 42+0

2.: 42+3

Anmeld

17. august 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Ayasmor skriver:

Jeg husker det nok ikke så slemt som jeg egentlig syntes det var dengang Det er nu 4,5 år siden, men husker stadig, at de 9 dage jeg gik over tid var længere end alle 9 mdr. For som du siger, så har man fået en dato, ens faste holdepunkt igennem 9 mdr. Når de er passeret, hvad så? Vidste jo godt med min sunde fornuft, at jeg nok skulle føde før eller siden. Men sund fornuft ejede jeg altså ikke en disse af da jeg var en stor omvandrende flodhest. Jeg opgav simpelthen til sidst. Selvom det lyder fuldstændig skørt, så havde jeg opgivet at føde. Jeg skulle være den første gravide kvinde nogensinde, der aldrig ville føde Haha... Når det så er sagt, så er jeg sikker på, at der er mange andre, der havde det meget værre end mig. Jeg kæmpede trods alt kun med utålmodigheden

Ha ha præcis sådan havde jeg det også!!!

Jeg gik 19(!!!) dage over med min ældste (9 år siden), og den første uge var humøret stadig højt (jeg forventede at gå to uger over og skulle sættes igang), men efterhånden satte min sunde fornuft helt ud Jeg følte, at jeg havde forpasset min chance for at føde  og når folk sagde, at "man har jo aldrig hørt om at den bliver derinde til den skal konfirmeres" så tænkte jeg NEJ! - men en gang skal jo være den første, og det blev så mig Haha

Men heldigvis kom hun ud ved aks 42+5 - anden gang fødte jeg 40+3 men ved ks og 3. gang skulle jo så også være ks (38+9)

/ Taco78 

Anmeld

17. august 2013

AnthonsMor

VråJepsen skriver:

Hej damer :-)

Tanken om hvor mange der fødte på termin dato, eller gik over tid, eller fødte før, slog mig lige.. 

er der nogen der vil dele deres erfaringer? :-)

Jeg fødte Anthon 13 dage over tid..
Blev sat igang 12 dage over, og fødte næste morgen.

Anmeld

18. august 2013

AMM00

Fødte min søn samme dag som min termin. 09.09.12 :-) var ellers overbevidst om at jeg ville gå over tid. Men det kom så pludseligt.

Anmeld

18. august 2013

Annette A

Jeg har altid været vildt bekymret for at gå over tid men det er aldrig sket. 

Første gang var det 2 dage før, anden gang på selve terminsdagen og tredie gang 12 dage før. 

Anmeld

18. august 2013

Muffinmus

1: 40+0
2: 38+0
3: 40+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.