Kun klapvogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

BetonSlotsPrinsesserne

- skriver:

Jo, det kan de, de skal sove i barnevogn, hvis  det er, da det ikke er forsvarligt at ligge i klapvogn og sove åbenbart...

det er bar at sætte sele i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Bondepigen

Vi har købt den her....

http://www.e-pages.dk/babysam/2/126

teutonia mistral S. Den til højre med to små og to store hjul.

Jeg var ellers meget bekymret for ikke at have en "ordenlig" barnevogn, men nu er jeg super glad for den her. Den er dejlig let at komme rundt med i butikkerne og den kan være i vores bagagerum. Superlet, nem at køre, styret kan vendes både den ene og den anden vej...

Men skal man køre meget i dybt grus, så dur den altså ikke... vil tro at den på venstre side vil være bedre til det, for det er pga. de to små hjul. Men på en almindelig grusvej, hvor der ikke er vildt meget grus, går det fint nok.

Vi er super glade for den, og så har vi jo osse en klapvogn

Anmeld

17. juli 2009

Bondepigen

bondepigen skriver:

Vi har købt den her....

http://www.e-pages.dk/babysam/2/126

teutonia mistral S. Den til højre med to små og to store hjul.

Jeg var ellers meget bekymret for ikke at have en "ordenlig" barnevogn, men nu er jeg super glad for den her. Den er dejlig let at komme rundt med i butikkerne og den kan være i vores bagagerum. Superlet, nem at køre, styret kan vendes både den ene og den anden vej...

Men skal man køre meget i dybt grus, så dur den altså ikke... vil tro at den på venstre side vil være bedre til det, for det er pga. de to små hjul. Men på en almindelig grusvej, hvor der ikke er vildt meget grus, går det fint nok.

Vi er super glade for den, og så har vi jo osse en klapvogn

Vi gav kun 3000 kr for den sidste sommer, da de havde tilbud på dem i pige og drenge farver... Købte den i babysam i Esbjerg.

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså Idun gad slet ikke det med barnevogn. Vi overvejer at give den gamle barnevogn væk også har min veninde sagt at vi må få deres gamle kombivogn Så det gør vi bare.

Også køber jeg sådan en slyngevugge, så babyen kan sove udenfor

Så jeg syntes en klapvogn vil være fin fin. Vi brugte ikke andet sidst...

Anmeld

18. juli 2009

LauraLW

- skriver:

Hej...

Vil blot lige sige at i dag faldt vi over VOGNEN

En Brio happy smile. Og så købte vi en lift til.
Fandt den på tilbud til 1900 kr mod 3000 kr normalt.

Vi var i babysam og fik lavet en handel så vi fik en
klapvogn 1900 kr
regnslag 150 kr
ståbræt 350 kr
lift 500 kr

Vi gav 2550 kr for det hele...

Så det helt fint... Og liggemålet i klapvognen er 96 cm.

Så vi holder os fra barnevogn.

Og spurgte hvad liggemål i en kombi barnevogns del er der og det var 74 cm (mod 75 cm) i en lift, så den kan end ikke bruges lige så længe og så er den jo uhandig, hvor i mod en lift kan du tage op og med ind uden problemer...

Så skal man have kombi med ordentlig liggemål ville jeg kigge nærmere på en trille hippa hvor liggemålet der er 90cm i barnevognsdelen... Så den kan bruges noget længere...

Bare lige lidt update på hvad jeg faldt for

Lyder som om I har fået en virkelig dejlig vogn til en god pris. Tillykke med den

Jeg har tænkt, nu da vi virkelig ikke har plads til en barnevogn i bilen, og da jeg ikke mener vi har behov for den, at løsningen med kalpvogn + lift/voksi nok er fin nok. Min svigerinde fortalte mig så idag, at man skal være opmærksom på at det ikke er alle klapvogne der har plads til en lift, og at ikke alle har en aftagelig bøjle, som jo er et krav. - Så det vil jeg bestemt lige undersøge... man må kunne få en kombi som ikke har en fast barnevognsdel, men dermod bare en lift i klapvognsdelen...

Laura

Anmeld

18. juli 2009

LauraLW

- skriver:

Du kan også få en kombi hvor lift er i klapvognen, det er netop det vi har købt

Og blev jo selvfølgelig prøvet i babysam

Men ja, er rigtig tilfreds med købet...

Har lige luret tidt på den, og synes den ser rigtig fin ud! Er den nem at klappe sammen, og evt mose i en mindre bil?
Kan godt lide at der er god plads under brio vognen, f.eks i forhold til emmaljunga cerox, så det er da bestemt værd at undersøge nærmere...

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.