Kun klapvogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2009

clss

ja jeg bor ved kildevældsparken

vi bor også i en to værelses med billig husleje

vi har fået indrettet lejligheden godt efterhånden.

jeg er lige blevet færdig med at malehele lejligheden så det er dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

LauraLW

clss skriver:

ja jeg bor ved kildevældsparken

vi bor også i en to værelses med billig husleje

vi har fået indrettet lejligheden godt efterhånden.

jeg er lige blevet færdig med at malehele lejligheden så det er dejligt.

Skønt. Så er du ved at være klar?
Vores lejlighed er desværre lidt dumt indrettet, men vi må lægge hovederne i blød, så går det nok.

Ved godt at folk siger at tiden går hurtigt, og lige pludselig så er bebs her, men indtil videre synes jeg nu det går lidt laaaaaangsomt, hehe.... Men glæder mig til at komme til lægen og til scanning og håber at alt er som det skal være.

Anmeld

16. juli 2009

clss

er helt klar

men jeg fandt også først ud af at jeg var gravid da jeg var 15 + 2

Anmeld

16. juli 2009

Pige2009

Jeg har nogle venner som har en Emmaljunga, og den er de RIGTIG glade for, da det en kanon kvalitet og en virkelig funktionel vogn.

Anmeld

16. juli 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Jeg har nogle venner som har en Emmaljunga, og den er de RIGTIG glade for, da det en kanon kvalitet og en virkelig funktionel vogn.

Har også hørt meget godt om dem... så det ender nok med sådan en, med mindre der pludselig dukker noget bedre op, har jo masser af tid til at finde ud af det.

har du fundet ud af hvad du skal have? Eller du har måske allerede købt det hele :-)

laura

Anmeld

16. juli 2009

Mum33

Jo det er en barnevogn, men en lille en  Den er lidt dyr ja. Vi den den sponsoreret af bedsteforældrene, ellers havde vi heller ikke haft råd.

Anmeld

16. juli 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

Har også hørt meget godt om dem... så det ender nok med sådan en, med mindre der pludselig dukker noget bedre op, har jo masser af tid til at finde ud af det.

har du fundet ud af hvad du skal have? Eller du har måske allerede købt det hele :-)

laura

Jeg vil helst have en barnevogn og har set på en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq i farvekombinationen Platina. Den synes jeg nemlig er ret sød. Jeg har valgt ikke at bruge lift, men Voksipose, og jeg har været så heldig at få en original til 1400 kr. i et køtilbud, hvilket jo bare er super.

Anmeld

17. juli 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LauraLW skriver:

Her i min tidlige graviditet er jeg selvfølgelig allerede gået igang med at planægge... ihvertfald mentalt.

Her er mit "problem":
Vi bor i byen og har en bil med meget lille bagagerum.
Vi overvejer at købe en klapvogn til den lille, som jo i princippet skal fungere som barnevogn i starten (først med lift og dernæst med voksi el.lign), og ellers holde i nogle år. Den skal være nem at betjene, have et godt liggemål, vendbart styr og god plads til indkøb etc (selvfølgelig ikke stor-indkøb) og god at køre med (ikke for tung etc.)

Men hvilken en? Og er der noget problem ved at springe barnevognen over (tænker her i forhold til barnet)?

Håber nogle har gode råd og erfaringer med tips, ideer og modeller :-)

Laura

Hejsa.. jeg har selv stået med de problemer med en lille bil. jeg valgte at købe (godt nok en brugt pga penge) en klapvogn, som lige præcis kan nå at være i bagagerummet. indtil videre ligger Astrid stadig i lift når hun sover der, men senere hen har jeg tænkt at komme en madras eller noget lign. i, så jeg stadig kan bruge den til hende som barnevogn..

klapvognen er mærket 'simo by bertini' -syns de laver nogle rigtig lækre klapvogne, med stort ligge mål..

Hilsen Louise

Anmeld

17. juli 2009

BetonSlotsPrinsesserne

- skriver:

Du kan fint springe barnevogn over og så bare bruge lift/voksi.

Problemet kan være hvis i skal bruge en barnevogn når den lille begynder i dagpleje evt. Der skal man nogen steder selv have vogn med.

Men vi køber nok selv en kombi eller klapvogn med lift.

her i kommunen bestemmer man selv om ens barn sover inde eller ude, ska barnet sove ude, bedes man selv ha vogn med, men selve dagplejeren kan jo ikke bestemme om det er en klapvogn eller barnevogn de sover i.

Anmeld

17. juli 2009

VB

Jeg har haft både en dyr barnevogn og en klapvogn - begge fra Emmaljunga. Vi bor i hus og har haft fin plads til det hele, og kører i en kæmpe "babycontainer", men jeg er ikke i tvivl om, at jeg altid har haft det bedst med klapvognen. Jeg har følt mig som en forstadsfrue, når jeg kom promenerende med barnevognen.
Barnevognen er solgt, og hvis jeg får et tredje barn skal jeg ikke have en ny.
Klapvognen har været rigtig god både med lift og voksipose. Den er nem at komme omkring med hvis man er på shopping og vores har været med på rejser utallige gange og har været udsat for lidt af hvert - et super godt køb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.