Kun klapvogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2009

clss

har du kigget hos ønskebørn? hvilken pris klasse søger i ? jeg har kataloget er. men jo man kan satens bruge en klapvogn har min svigerinde gjort og hendes søn er snart et år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

LauraLW

clss skriver:

har du kigget hos ønskebørn? hvilken pris klasse søger i ? jeg har kataloget er. men jo man kan satens bruge en klapvogn har min svigerinde gjort og hendes søn er snart et år.

Har et gammelt katalog derfra, men skal vist ha skaffet mig et nyt...
Kæresten har indtil videre forelsket sig i en Emmaljunga, tror den koster 4500. - Hvis det viser sig at være den bedste, så er det ok, men jeg vil ikke købe den kun på grund af mærket... Men da vi "kun" skal købe klapvognen, så skal det være en god solid en der kan holde i nogle år.

Anmeld

16. juli 2009

clss

emma junga er et godt mærke men hvis i beslutter jer for at købe sådan en kan i med stor fordel og besparelser købe den i sverige.

hvor langt er du henne om man må spørge? 

Anmeld

16. juli 2009

LauraLW

clss skriver:

emma junga er et godt mærke men hvis i beslutter jer for at købe sådan en kan i med stor fordel og besparelser købe den i sverige.

hvor langt er du henne om man må spørge? 

Slet ikke særlig langt, men det er helt typisk mig at gå igang med at tænke, planlægge etc. alt alt for tidligt - venter dog med at købe. (er kun 5+5)

Hvor vil du anbefale at man kigger i sverige?

Laura

Anmeld

16. juli 2009

clss

Der ligger et stort center tæt på malmø station og der har de en emmajunge butik det er super nemt at komme derhen.

ja det var ikke særligt langt henne men tiden går hurtigt

jeg er 37+2 så jeg venter bare på at der sker noget. den sidste ventetid er klart den længeste.

Anmeld

16. juli 2009

LauraLW

clss skriver:

Der ligger et stort center tæt på malmø station og der har de en emmajunge butik det er super nemt at komme derhen.

ja det var ikke særligt langt henne men tiden går hurtigt

jeg er 37+2 så jeg venter bare på at der sker noget. den sidste ventetid er klart den længeste.

Åh det kan jeg levende forestille mig...

Ved du hvad det center hedder? For det vil jeg da helt sikkert tage til og se hvad de har!

laura

Anmeld

16. juli 2009

clss

kan ikke huske hvad det hedder men man kan ikke undgå og se det det ligger meget tæt på stationen.

Anmeld

16. juli 2009

LauraLW

clss skriver:

kan ikke huske hvad det hedder men man kan ikke undgå og se det det ligger meget tæt på stationen.

ok. det vil jeg helt sikkert tage til så. - Mange tak for hjælpen!

Laura

Anmeld

16. juli 2009

clss

velbekommen.

kan se at du også bor på østerbro

Anmeld

16. juli 2009

LauraLW

clss skriver:

velbekommen.

kan se at du også bor på østerbro

Jeps. i en lille 2 værelses.... her bliver trænkt, men elsker at bo her, så håber vi kan være kreative så vi kan blive her et stykke tid endnu.

Du bor også på østerbro?

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.