Jeg sidder som kvinden på den anden side at en grim fortid mellem min kæreste og han ex. Sammen har de en dejlig dreng, men samvær med farmand har ikke været overholdt, og der har været mange misforståelser og miskommunikation. De har været igennem statsforvaltningen og det har intet hjulpet.
Far har på et tidspunkt ikke set sin dreng i 1 år..
Da jeg komemr ind ind i hans liv, der har han ikk set ham i 3 mdr..
Mor tilbyde ud af det blå vi kan få ham en onsdag.... vi takker ja.. Super dejlig dag hvor vi hygger, og jeg møder drengen.
Han er 5½ år og der er fuld fart på.
Vi får ham igen efterfølgende søndag morgen og aflevere søndag aften. Igen en helt igennem dejlig dag!!
Tirsdagen efter, kommer mor til far og spørger: Vil du ikke have din søn fuldtid.?
Hvem takker nej til det som far..?
Vi har nu kun været kærester i 1 mdr, men hey vi vælger sq a flytte sammen og min datter på 3 får besked om hun nu skal dele værelse med en dreng... Papbror om man vil.. Kun positiv reaktion 
Vi melder tilbage til mor at vi godt kan overtage knægten, og vi får det hele op og køre med at melde flytning, orne ansøgninger med BH og tilskud og hva man nu ellers kan nu om dage.
Mor giver barnet skylden til at ægteskabet med ny mand ikk går godt og de skal spereres. Tragisk, ja, men give sit 1 ud a 3 børn skylden..?? ahh...??
Men ikke destro mindre, det gjorde hun.
Vi får knægter tirsdagen (altså en uge efter), og får hvad... 10 skykker tøj med som er str 110 og knægten bruger 122..
Nåh, men det sq ikk vigtigt... Han har langt om længe fået son drøm opfyldt med at se sin søn...
Børne går godt i spænd og efter 2-3 dage er han kommet godt ind i rytmen her hvor det er tidligt op kl 06, da min datter skal i BH, også selv om jeg har ferie fra min skolegang.
Drengen har ikke meget opdragelse, og ikke en realistisk sans for hvad der er rigtigt og forkert.
Tydelig mangle på opmærksomhed og general basal opdragelse.
Der er fremskridt på alle punkter, men undtagelse at det faktum at mor ikk godkender flytningen at drengen som hun skal og havde lovet at gøre.
Hun overholdte ikke de aftalte dage hvor hun skulle have ham og lavede om i sidste øjeblik, og krævede ham emd to timers varsel.
Der var ingen forståelse for at vi havde et liv her hjemme som ikke drejede sig om hende og hvad hun ville have..
Hun ville ikke have at jeg tog knægten på tur..
Hun ville ikke have vi kørte til falster til fars familie så de kunne se knægten for første gang i 1 år..
hun ville styre alt her..
Nu har vi haft ham her i huset i 18 dage, og hun har nu meldt at hun henter ham hjem i morgen. og han ikka skal bo hos os alligevel..
Far er sønderknust, og selv jeg kan mærke et stik i hjertet, når jeg ved at knægten ikke vil hjem til hende.
Far vil kun drengen det bedste, så han ved det ikk nytter at hive og flå i ham, så han opgiver nu, og ved ikke hva ben han skal stå på.
fremtiden med a se sin søn ser ikk god ud..
Jeg er så ked af det retsystem vi har nu om dage, med a moderen, som jo, har den største rolle i et barns liv, men i visse tilfælde er det faderen som ville være det bedre valg.
Jeg havde bare så meget brug for at komme ud med alt det her, og håber i vil tage godt imod mit indlæg...
Nogle som har nogle gode råd til en tæt fremtid mellem far og søn, kom frisk..
vi vil kun barnet det bedste og vælger i dette tilfælde at opgive.