Hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Masig

Michelle21 skriver:

det jo det, ved godt der er lang tidendnu

Man vil jo gerne forberede sig, men faktum er at det er meget få ting man kan forberede på forhånd. Det der med baby er så uforudsigeligt, så man må tage det som det kommer, en dag ad gangen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Michelle21

Masig skriver:

Man vil jo gerne forberede sig, men faktum er at det er meget få ting man kan forberede på forhånd. Det der med baby er så uforudsigeligt, så man må tage det som det kommer, en dag ad gangen 

jeg synes bare tiden går SÅÅÅÅÅÅ langsom er snart 16 uger henne så er ikke så langt endnu i forhold til mange andre :/

Anmeld

13. august 2013

Mother-love

Isabella sov stortset kun i liften indtil hun var lidt over 3 mdr. Så kunne hun ikke ligge i den længere da hun var blevet for stor. Så da hun kom over i barnevognen og tremmesengen lagde vi lidt tæpper rundt langs siderne så de ikke virkede så store

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Havanagila skriver:

Isabella sov stortset kun i liften indtil hun var lidt over 3 mdr. Så kunne hun ikke ligge i den længere da hun var blevet for stor. Så da hun kom over i barnevognen og tremmesengen lagde vi lidt tæpper rundt langs siderne så de ikke virkede så store

det var da en meget god ide

Anmeld

13. august 2013

Chili

Michelle21 skriver:

Okay.. det kan jeg godt se hehe.. men jeg ved bare ikke hvad der er normalt..

Du skal ikke gå efter normalen, du skal gå efter din baby
Nogle babyer bruger den til de er 7-8 måneder, det er meget forskelligt

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Chili skriver:

Du skal ikke gå efter normalen, du skal gå efter din baby
Nogle babyer bruger den til de er 7-8 måneder, det er meget forskelligt

ja jeg må prøve mig frem når jeg når til den tid hehe 

Anmeld

13. august 2013

Chili

Michelle21 skriver:

ja jeg må prøve mig frem når jeg når til den tid hehe 

Ja, det vil du også opdage når du har født, der er retningslinier i forhold til hvad der er normalt, men at børn er meget forskellige
Og man skal sørger for at fokusere på sit barn og ikke alle andres børn. Selvfølgelig kan man sammenligne, det gør jeg da også men det kommer i barnets eget tempo

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Chili skriver:

Ja, det vil du også opdage når du har født, der er retningslinier i forhold til hvad der er normalt, men at børn er meget forskellige
Og man skal sørger for at fokusere på sit barn og ikke alle andres børn. Selvfølgelig kan man sammenligne, det gør jeg da også men det kommer i barnets eget tempo

Det er jo det hehe,, ligenu er jeg meget utålmodig

Anmeld

13. august 2013

Chili

Michelle21 skriver:

Det er jo det hehe,, ligenu er jeg meget utålmodig

Det kan jeg godt forstå! det var jeg også da jeg ventede min søn, kunne slet ikke vente, og sad også på nettet tit og søgte på ting, skulle være sikker på jeg forberedt!

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Chili skriver:

Det kan jeg godt forstå! det var jeg også da jeg ventede min søn, kunne slet ikke vente, og sad også på nettet tit og søgte på ting, skulle være sikker på jeg forberedt!

ja det jo lidt noget andet når det er første vil jeg jo mene hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.