Hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
60 svar
7 synes godt om
13. august 2013

Michelle21

Hvor længe vil i mene at baby skal ligge i liften??? jeg er bare meget nysgerrig..

Håber i kan hjælpe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Kay

af gangen eller??

altså elna brugte sin lift til at sove i og var kun i den når hun sov... og hun brugte den indtil hun var 4 måneder... der voksede hun nemlig ud af den   hvis ik hun havde vokset ud af den havde vi brugt den længere  

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Kay skriver:

af gangen eller??

altså elna brugte sin lift til at sove i og var kun i den når hun sov... og hun brugte den indtil hun var 4 måneder... der voksede hun nemlig ud af den   hvis ik hun havde vokset ud af den havde vi brugt den længere  

Jeg tænker også når man bare bruger barnevognen når man skal noget.. jeg ved bare ikke helt hvor længe de skal bruge den, inden de skal over og ligge i barnevognen??

Anmeld

13. august 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

Jeg tænker også når man bare bruger barnevognen når man skal noget.. jeg ved bare ikke helt hvor længe de skal bruge den, inden de skal over og ligge i barnevognen??

Jeg mener Isabella var omkring 5 mrd. før vi ikke kunne bruge liften længere 

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

Lukas var 3 måneder da vi pakkede den væk. Men han er også en meget lang baby

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Babymor2010 skriver:

Jeg mener Isabella var omkring 5 mrd. før vi ikke kunne bruge liften længere 

Så hvad vil du råde mig til, ja ved godt jeg spørger meget, men det er vores første barn så er lidt nervøs og på bar bund 

Anmeld

13. august 2013

Chili

Michelle21 skriver:

Hvor længe vil i mene at baby skal ligge i liften??? jeg er bare meget nysgerrig..

Håber i kan hjælpe  

Oliver var omkring 4 måneder da han "voksede ud af den" han kunne godt ligge der i længden, men fægtede rundt med armene og slog dem ind i kanten..

Jeg havde den også stående i sengen de 4 måneder om natten så jeg havde ham lige ved mig, og kunne ligge en hånd ned til ham
Derefter kom han over i tremmesengen, dog med en dyne som barriere

Han elskede pladsen i barnevognen!

Anmeld

13. august 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

Så hvad vil du råde mig til, ja ved godt jeg spørger meget, men det er vores første barn så er lidt nervøs og på bar bund 

Nu er jeg ikke med, men råde dig til hvad?

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Babymor2010 skriver:

Nu er jeg ikke med, men råde dig til hvad?

Hvor længe jeg skal bruge den., nogle siger man kun skal lave baby ligge 1 måned i liften.. hvad mener du??

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Chili skriver:

Oliver var omkring 4 måneder da han "voksede ud af den" han kunne godt ligge der i længden, men fægtede rundt med armene og slog dem ind i kanten..

Jeg havde den også stående i sengen de 4 måneder om natten så jeg havde ham lige ved mig, og kunne ligge en hånd ned til ham
Derefter kom han over i tremmesengen, dog med en dyne som barriere

Han elskede pladsen i barnevognen!

Okay.. det kan jeg godt se hehe.. men jeg ved bare ikke hvad der er normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.