Hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Hvor længe vil i mene at baby skal ligge i liften??? jeg er bare meget nysgerrig..

Håber i kan hjælpe  

Altså aldersmæssigt?
Det er meget svært at sige.. Vi droppede liften i barnevognen for 1-1½ måned siden, men har indtil igår brugt den i vuggen, da han følte sig tryg i den, men jeg ikke kunne bære den op og ned af trapperne med ham (vi bor i lejlighed)..

Anthon er nu snart 5 måneder, og har hørt om flere der dropper den allerede efter 2 måneder

Så det er meget forskelligt tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Michelle21

Martsbaby skriver:

Altså aldersmæssigt?
Det er meget svært at sige.. Vi droppede liften i barnevognen for 1-1½ måned siden, men har indtil igår brugt den i vuggen, da han følte sig tryg i den, men jeg ikke kunne bære den op og ned af trapperne med ham (vi bor i lejlighed)..

Anthon er nu snart 5 måneder, og har hørt om flere der dropper den allerede efter 2 måneder

Så det er meget forskelligt tror jeg

Ja det kan jeg godt se

Anmeld

14. august 2013

Michelle21

Mor og meget mere skriver:

Også jeg - og mine børn er fra 14 til 19 år 

ja det går stærkt

Anmeld

14. august 2013

Masig

Michelle21 skriver:

jeg synes bare tiden går SÅÅÅÅÅÅ langsom er snart 16 uger henne så er ikke så langt endnu i forhold til mange andre :/

Bare vent til babyen kommer, så kan du slet ikke følge med 

Anmeld

14. august 2013

Bertris

Der er ikke nogen bestemt måned de kommer i barnevognen, vi gjorde det da vores pige var for tung at bærer i liften op til 2. sal

det var da hun var ca 3½ måned

Anmeld

14. august 2013

Michelle21

Masig skriver:

Ja den havde jeg næsten gættet

Anmeld

14. august 2013

Michelle21

Masig skriver:

Ja den havde jeg næsten gættet

Anmeld

14. august 2013

Michelle21

Bertris skriver:

Der er ikke nogen bestemt måned de kommer i barnevognen, vi gjorde det da vores pige var for tung at bærer i liften op til 2. sal

det var da hun var ca 3½ måned

Ja okay.. vi bor på 1. sal og jeg skal ned i kælderen med liften da det er det eneste sted vi kan have vores barnevogn..

Anmeld

14. august 2013

Bertris

Michelle21 skriver:

Ja okay.. vi bor på 1. sal og jeg skal ned i kælderen med liften da det er det eneste sted vi kan have vores barnevogn..

Når vi ikke var ude at køre havde vi altid liften i lejligheden fordi hun ofte faldt i søvn når vi havde været ude at køre også kunne vi få hende op uden at vække hende

Anmeld

14. august 2013

Michelle21

Bertris skriver:

Når vi ikke var ude at køre havde vi altid liften i lejligheden fordi hun ofte faldt i søvn når vi havde været ude at køre også kunne vi få hende op uden at vække hende

det er da dejligt.. hvor gammel er hun nu??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.