Hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

Hvor længe jeg skal bruge den., nogle siger man kun skal lave baby ligge 1 måned i liften.. hvad mener du??

Det er jo forskelligt hvor længe man bruger liften  Isabella sov i den i sin tremmeseng indtil hun ikke kunne være i den mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Michelle21 skriver:

Hvor længe vil i mene at baby skal ligge i liften??? jeg er bare meget nysgerrig..

Håber i kan hjælpe  

Victor var ikke mere end 2 mdr. før jeg holdte op med at bruge liften i barnevognen fordi han fyldte meget (som sin mor)... og det er han vist ikke rigtig vokset fra endnu selvom han er 5½...

Anmeld

13. august 2013

L&V

Laura brugte hendes i barnevognen og til at sove i om natten til hun var 6måneder.. Den er dejlig tryg da den er "lille" og om slutter dem

Anmeld

13. august 2013

Masig

Hvor længe jeg skal bruge den., nogle siger man kun skal lave baby ligge 1 måned i liften.. hvad mener du??

Der er jo ikke nogen der kan råde dig til det. Det er et spørgsmål om hvornår de vokser fra den. De skal ud af den når du kan se de enten ikke kan være i den mere pga størrelse eller hvis de lader til at ligge ubehageligt i den fordi de skal bruge mere plads til at bevæge sig... Det kan man jo ikke sige noget om på forhånd...

vores dreng blev født tre uger før tid og var meget lille, men var allerede ude af den da han var fire mdr fordi han skulle bruge mere plads til at bevæge sig... Andre bruger den længere, har hørt nogle helt op til 6-7 mdr, andre igen brugere den kortere...

vi brugte den i øvrigt kun i barnevognen og når han skulle have et sted at ligge når vi var ude. Han ville slet ikke ligge i den om natten, der sov han bare i sin tremmeseng helt fra start. 

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Babymor2010 skriver:

Det er jo forskelligt hvor længe man bruger liften  Isabella sov i den i sin tremmeseng indtil hun ikke kunne være i den mere 

ja det kan jeg godt se hehe jeg står bare i et dilemma vi har snakket lidt om det..

Anmeld

13. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man bruger liften ligeså længe som barnet kan være i den får du et lille nips, så kan du måske bruge den i 5 måneder, får du en stor basse kan du måske kun bruge den i 2 måneder

baby sover i liften, og liften kan sættes ned i barnevognskassen når man er ude at gå/ eller hvis baby skal sove lur udendørs. 

Den er praktisk fordi den er lille og har håndtag så den kan bæres rundt mens barnet sover. 

håber du fik svar ellers spørg lidt mere

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Masig skriver:

Der er jo ikke nogen der kan råde dig til det. Det er et spørgsmål om hvornår de vokser fra den. De skal ud af den når du kan se de enten ikke kan være i den mere pga størrelse eller hvis de lader til at ligge ubehageligt i den fordi de skal bruge mere plads til at bevæge sig... Det kan man jo ikke sige noget om på forhånd...

vores dreng blev født tre uger før tid og var meget lille, men var allerede ude af den da han var fire mdr fordi han skulle bruge mere plads til at bevæge sig... Andre bruger den længere, har hørt nogle helt op til 6-7 mdr, andre igen brugere den kortere...

vi brugte den i øvrigt kun i barnevognen og når han skulle have et sted at ligge når vi var ude. Han ville slet ikke ligge i den om natten, der sov han bare i sin tremmeseng helt fra start. 

nej okay. jeg må nok bare vente og se men tak alligevel

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Mor11 skriver:

Man bruger liften ligeså længe som barnet kan være i den får du et lille nips, så kan du måske bruge den i 5 måneder, får du en stor basse kan du måske kun bruge den i 2 måneder

baby sover i liften, og liften kan sættes ned i barnevognskassen når man er ude at gå/ eller hvis baby skal sove lur udendørs. 

Den er praktisk fordi den er lille og har håndtag så den kan bæres rundt mens barnet sover. 

håber du fik svar ellers spørg lidt mere

Jo tak jeg fik svar,, jeg har konkluderet at jeg må prøve mig frem når den tid kommer

Anmeld

13. august 2013

Masig

Michelle21 skriver:

nej okay. jeg må nok bare vente og se men tak alligevel

Ja der er vist ikke rigtigt andet for, det er så forskelligt fra barn til barn, så man kan ikke rigtigt vide det på forhånd... 

Anmeld

13. august 2013

Michelle21

Masig skriver:

Ja der er vist ikke rigtigt andet for, det er så forskelligt fra barn til barn, så man kan ikke rigtigt vide det på forhånd... 

det jo det, ved godt der er lang tidendnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.