Ihh hvor det kribler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Jamen kender godt følelsen vores nr 2 er knap 6mdr og jeg er da helt klar på en mere (i teorien - ikke i praksis). Men jeg tror det er tanken om at skulle fortælle man er gravid igen, spændingen op til fødslen, de første magiske dage med en lille ny, scanningerne, osv. Hvis jeg realistisk tænker på en dagligdag med 3 børn og 2 tæt på hinanden, så kan jeg godt regne ud at det ikke bliver sjovt. 

men tro mig. Det er vildt fedt at kunne dele glæde, spændingen, osv med den store og det kan man ikke hvis man laver dem så tæt. de anbefaler jo omkring 3 år mellem søskende. Man kan jo gøre som man vil, men jeg tror også det er bedst for både børn og forældre at der er lidt luft. 

Kender rigtig mange der har børn MEGET tæt på hinanden, og kan virkelig godt se de har travlt. De har det godt, og de har mange glæder, men der er også nok at se til
Men du har ret ifht teori og praksis, og i teorien drømmer jeg alt hvad jeg kan om at mærke livet i maven, gå til scanning, snakke navne og købe babytøj, men i praksis huske vi gummi til han er godt et år og så ser vi på det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jg forstår godt du er bange for at det måske vil tage ligeså lang tid at lave nr 2. Men samtidig kan i jo risikere at du bliver gravid i første huk. De fleste er jo blevet meget hurtigt gravide anden gang.
Men synes i skal se tiden lidt an og så tage den derfra

Håber lige så snart vi beslutter os for at gå i gang at det så går hurtigt. Det var hårdt at bruge så lang tid første gang.

Anmeld

13. august 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Håber lige så snart vi beslutter os for at gå i gang at det så går hurtigt. Det var hårdt at bruge så lang tid første gang.

Jeg krydser for at det går meget nemmere for jer anden gang jeg synes de 3 mdr Isabella tog at lave var lange. Men det er jo intet i forhold til jer. Kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være.

Anmeld

13. august 2013

Kay

Anonym skriver:

Sejt at du føler dig klar også. Synes også det må være helt perfekt hvis der er to år imellem, så hvis man går i gang når den første er lidt over et år og den så lige skal have et forsøg eller to før den er der, så rammer det jo perfekt!
Go for it:-)

nu tog det er år at lave elna... så hvis det kun tager 2-3 måneder at lave numemr to bliver jeg meget forundret  

men ja prøver at lokke manden alt hvad jeg kan for jeg er selv rigtig glad for der kun er 2 år i mellem mig og min bror  

Anmeld

14. august 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Så i fik jer en dejlig lille overraskelse og går nogle hårde men fantastiske år i vente tænk hvor meget de får ud af hinanden. Fedt!!

Ja det bliver hårdt for os. Men jeg ser kun positive ting for børnene
Det skal vi sgu nok klare. Det bliver heldigvis lettere efterhånden. Synes ikke det er slemt med 2 blebørn, elsker at hygge på puslebordet. Er bare glad for jeg ikke skal ha det stående 2x bleperioder, nu er deres jo næsten oveni hinandens

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Ja det bliver hårdt for os. Men jeg ser kun positive ting for børnene
Det skal vi sgu nok klare. Det bliver heldigvis lettere efterhånden. Synes ikke det er slemt med 2 blebørn, elsker at hygge på puslebordet. Er bare glad for jeg ikke skal ha det stående 2x bleperioder, nu er deres jo næsten oveni hinandens

Synes faktisk også der er rigtig mange fordele ved at få tæt på hinanden. Så er man nemlig i gang med bleer, babymad og manglende søvn. Det er hårdt et par år, men så er det jo også ovre. Og synes det er super at i fokuserer på de positive ting frem for negative. Og det er jo altså ikke anderledes end at man tager baby med ned på gulvet og leger med det lidt større barn. Så er det måske også de år man ser stort på rengøring, men pyt. Det overlever man og det er jo totalt ubetydeligt!

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

nu tog det er år at lave elna... så hvis det kun tager 2-3 måneder at lave numemr to bliver jeg meget forundret  

men ja prøver at lokke manden alt hvad jeg kan for jeg er selv rigtig glad for der kun er 2 år i mellem mig og min bror  

Der er også to år mellem min bror og jeg. Perfekt! Søndag morgen stod vi selv op og fandt cornflakes og satte silver tegnefilm på og så sov mine forældre lige en time mere, og når vi var på ferie havde man sin bedste legekammerat med. Jamen det var så fedt. Det er lige præcis det jeg gerne vil have for mine børn også. Så håber også på vi rammer de ca to år imellem.

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg krydser for at det går meget nemmere for jer anden gang jeg synes de 3 mdr Isabella tog at lave var lange. Men det er jo intet i forhold til jer. Kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være.

Vi havde faktisk også lidt opgivet håbet til sidst, men så lige pludselig, så var den der. Det var den vildeste forløsning, og mest surealistiske og lykkelige dag jeg havde haft indtil da i mit liv! Næsten kun toppet af den dag jeg fødte Men altså tak fordi du skrev. Om det er for tæt har jeg nok fundet ud af jeg/vi kun kan gøre op med os selv, og indtil vi finder ud af det nyder vi tiden vi har nu og tager det andet som det kommer

Anmeld

14. august 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Synes faktisk også der er rigtig mange fordele ved at få tæt på hinanden. Så er man nemlig i gang med bleer, babymad og manglende søvn. Det er hårdt et par år, men så er det jo også ovre. Og synes det er super at i fokuserer på de positive ting frem for negative. Og det er jo altså ikke anderledes end at man tager baby med ned på gulvet og leger med det lidt større barn. Så er det måske også de år man ser stort på rengøring, men pyt. Det overlever man og det er jo totalt ubetydeligt!

Jeg synes helt klart i skal gøre det hvis i er klar til kampen

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Jeg synes helt klart i skal gøre det hvis i er klar til kampen

Når jeg til december har fået det sidste hpv stik tror jeg også vi begynder at overveje. Så er han også 9-10 mdr. Det er helt perfekt!
Held og lykke med den lille ny og jeres "kamp"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.