l.b. skriver:
Jamen kender godt følelsen
vores nr 2 er knap 6mdr og jeg er da helt klar på en mere (i teorien - ikke i praksis
). Men jeg tror det er tanken om at skulle fortælle man er gravid igen, spændingen op til fødslen, de første magiske dage med en lille ny, scanningerne, osv. Hvis jeg realistisk tænker på en dagligdag med 3 børn og 2 tæt på hinanden, så kan jeg godt regne ud at det ikke bliver sjovt.
men tro mig. Det er vildt fedt at kunne dele glæde, spændingen, osv med den store og det kan man ikke hvis man laver dem så tæt. de anbefaler jo omkring 3 år mellem søskende. Man kan jo gøre som man vil, men jeg tror også det er bedst for både børn og forældre at der er lidt luft. 
Kender rigtig mange der har børn MEGET tæt på hinanden, og kan virkelig godt se de har travlt. De har det godt, og de har mange glæder, men der er også nok at se til
Men du har ret ifht teori og praksis, og i teorien drømmer jeg alt hvad jeg kan om at mærke livet i maven, gå til scanning, snakke navne og købe babytøj, men i praksis huske vi gummi til han er godt et år og så ser vi på det igen
Anmeld