Ihh hvor det kribler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.349 visninger
31 svar
9 synes godt om
13. august 2013

Anonym trådstarter

Åhh hvor det kribler for at være gravid igen. Kan næsten ikke styre min lyst/behov! Vi har en søn på 5 mdr, og han skal starte i dagpleje til November, hvor han er 8½ mdr, og synes det hele bliver nemmere og nemmere og i takt med jeg føler det, bliver min lyst til en lille ny endnu større.
Vil rigtig gerne have børn tæt på hinanden, men er det mon for tæt? Overvejer måske at gå i gang til december, da jeg lige skal have min sidste hpv vacc først.

Hvad synes I, er det for hurtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Mum33

Der er altid meget delte meninger om hvor tæt søskende skal være på hinanden. Spørger du mig, så er det ALT for tidligt. Jeg prioriterer tid, ro og nærvær for det enkelte barn. det er så meget hårdere med nr. 2 end nr 1, og når du ikke engang er startet på arbejde endnu, er det ikke helt til at se hvordan tingene kommer til at fungere. 

der er 4 år mellem mine to og det er helt perfekt. Vores store dreng har været så meget med og forstår så meget. De har kæmpe fornøjelse af hinandennår jeg ser på de vennepar, der har fået to lige efter hinanden, så er jeg mega glad for vi ventede. Sikke kaos det ofte er

så mit råd er - vent og nyd jeres lille guldklump. Den tid kommer ikke tilbage. 

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Åhh hvor det kribler for at være gravid igen. Kan næsten ikke styre min lyst/behov! Vi har en søn på 5 mdr, og han skal starte i dagpleje til November, hvor han er 8½ mdr, og synes det hele bliver nemmere og nemmere og i takt med jeg føler det, bliver min lyst til en lille ny endnu større.
Vil rigtig gerne have børn tæt på hinanden, men er det mon for tæt? Overvejer måske at gå i gang til december, da jeg lige skal have min sidste hpv vacc først.

Lukas bliver 7 måneder her D. 18. Og jeg er 9+4

Anmeld

13. august 2013

M&N

Anonym skriver:

Nej, personligt, synes jeg slet ikke 

Anmeld

13. august 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har prøvet begge dele

Der er knap 4 år i mellem min nr 1 og 2, og så er der knap 13 måneder mellem nr 2 og 3.

Og de leger lige godt sammen, alle sammen, det er klart hårdere at have to små på én gang, frem for en stor, meget selvhjulpen, og en lille

Uden tvivl skal der også være 3+ år mellem nr 3 og en evt nr 4 her

Anmeld

13. august 2013

Rødhætte

l.b. skriver:

Der er altid meget delte meninger om hvor tæt søskende skal være på hinanden. Spørger du mig, så er det ALT for tidligt. Jeg prioriterer tid, ro og nærvær for det enkelte barn. det er så meget hårdere med nr. 2 end nr 1, og når du ikke engang er startet på arbejde endnu, er det ikke helt til at se hvordan tingene kommer til at fungere. 

der er 4 år mellem mine to og det er helt perfekt. Vores store dreng har været så meget med og forstår så meget. De har kæmpe fornøjelse af hinandennår jeg ser på de vennepar, der har fået to lige efter hinanden, så er jeg mega glad for vi ventede. Sikke kaos det ofte er

så mit råd er - vent og nyd jeres lille guldklump. Den tid kommer ikke tilbage. 

Anmeld

13. august 2013

LinLin

Efter min mening: ALT for tidligt! Vent mindst et år endnu (og gerne to )

Anmeld

13. august 2013

Mother-love

Jeg var også utrolig skruk da Isabella var omkring de 3 mdr og frem til N var omkring 8-9 mdr. For så blev det lidt hårdere at havehende. Fordi hun nu skulle holdes øje med fordi hun nu ville fremad.

S vil nok hvis jeg var dig vente lidt. Og se tiden an og hvis du stadig er klar til december januar så går i da bare igang med pb2 men tror at det er meget hårdt med to små istedet for en stor og så en lille.

Anmeld

13. august 2013

Kay

hihi har det på nøjagtig samme måde... og nu hvor elnas 1 års føsdag nærmer sig med alt for hastige skridt føler jeg mig bare sååå klar til en baby til... 

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hihi har det på nøjagtig samme måde... og nu hvor elnas 1 års føsdag nærmer sig med alt for hastige skridt føler jeg mig bare sååå klar til en baby til... 

Sejt at du føler dig klar også. Synes også det må være helt perfekt hvis der er to år imellem, så hvis man går i gang når den første er lidt over et år og den så lige skal have et forsøg eller to før den er der, så rammer det jo perfekt!
Go for it:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.