En slags UP-DATE på Brev til min kæreste om skrukhed/ulykkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Mum33

Synes du er ved at komme for langt ud nu breve, løgne, omvendt psykologi, osv. kan du ikke selv se det er helt ude på et sidespor? Det lyder som mine tøser i 9.kl. 

Har virkelig ondt af dig, men for din egen skyld. Giv dig selv en pause søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Mom2

Miss-86 skriver:

Ja, det er meget svært..

Jeg er også tilhænger af ærlighed, meen jeg er simpelthen nødt til at prøve noget.. For hidtil har jeg ikke været andet end ærlig og det har ikke hjulpet :/

Sidder og tænker at han måske slet ikke får lyst til barn/børn, hvis han finder ud af at du har prøvet at snyde ham (eller hvad vi skal kalde det) med omvendt psykologi...

Når det så er sagt, vile jeg klart fortælle ham det i stedet for at skrive det i et brev...

Anmeld

18. august 2013

Kakao

Jeg kan godt forstå sorgen, men kan slet ikke forstå din tankegang. du siger at du vil have råd herinde om hvordan du kan hjælpe ham/ få ham til at blive klar. Jeg synes det er lidt respektløst over for din mand, at du ikke accepterer hvordan han har det.

Hvad så hvis han så ender med at give efter for dit ønske. Vil du så føle, at du har vundet? personligt ville jeg slet ikke have det godt med at have presset/manipuleret min mand til at få et barn. Du er vel ikke i tvivl om hvordan han har det?? Det må du altså respektere.

hvis han bliver ved med at holde dig hen, må du forlade ham. For så holder han dig jo for nar og det er du ikke tjent med. Og det tror jeg heller ikke du vil tilgive ham. Det ville jeg i hvert fald have svært ved. 

Held og lykke med fremtiden. Håber i en dag vil det samme.

Anmeld

18. august 2013

Miss-86

Christina88 skriver:

Sidder og tænker at han måske slet ikke får lyst til barn/børn, hvis han finder ud af at du har prøvet at snyde ham (eller hvad vi skal kalde det) med omvendt psykologi...

Når det så er sagt, vile jeg klart fortælle ham det i stedet for at skrive det i et brev...

Nej, jeg er også gået væk fra det..
Det var bare et råd fra nogle herinde, at jeg kunne prøve det.

Jeg vil tage en snak med ham og jeg vil være ærlig - Som jeg altid er!

Anmeld

18. august 2013

Miss-86

Kakao skriver:

Jeg kan godt forstå sorgen, men kan slet ikke forstå din tankegang. du siger at du vil have råd herinde om hvordan du kan hjælpe ham/ få ham til at blive klar. Jeg synes det er lidt respektløst over for din mand, at du ikke accepterer hvordan han har det.

Hvad så hvis han så ender med at give efter for dit ønske. Vil du så føle, at du har vundet? personligt ville jeg slet ikke have det godt med at have presset/manipuleret min mand til at få et barn. Du er vel ikke i tvivl om hvordan han har det?? Det må du altså respektere.

hvis han bliver ved med at holde dig hen, må du forlade ham. For så holder han dig jo for nar og det er du ikke tjent med. Og det tror jeg heller ikke du vil tilgive ham. Det ville jeg i hvert fald have svært ved. 

Held og lykke med fremtiden. Håber i en dag vil det samme.

Jeg har vel lov at snakke med min kæreste om, hvordan jeg har det..
Ja, jeg søger gode råd - Det er der vel ikke noget galt i..

Min kæreste ved godt jeg ønsker han er klar og han ønsker også selv at blive det..
Dette er ikke en spil om hvem der vinder og taber - Det er om at komme til en enighed!

Anmeld

18. august 2013

SjeBets

jeg må ærligt sige at jeg forstår ikke at man stempler manden som en der holder hende for nar, fordi han ikke føler sig klar, selv om det er efter et snart 10 år langt forhold, som jeg forstår det er i ikke over 30 endnu.  Min egen eks blev klar da han var næsten 30, og min veninde hun var heller ikke klar før hun var lige omkring de 30 og så endda lidt plus, på trods af et mange årige forhold.

Man kan da sagtens elske en person i mange år, uden at føle sig klar til børn.

Hvis han siger han vil have børn på et tidspunkt, så må vi da gå ud fra at det er det han vil, men han skal bare være klar.

Hvis du er sikker på at han vil have børn på et tidspunkt, vil jeg nok gøre som en anden nævner spørger om hvordan han ser jeres liv om 3-5 år. Men ellers vente til han bliver klar.

Anmeld

19. august 2013

Miss-86

SjeBets skriver:

jeg må ærligt sige at jeg forstår ikke at man stempler manden som en der holder hende for nar, fordi han ikke føler sig klar, selv om det er efter et snart 10 år langt forhold, som jeg forstår det er i ikke over 30 endnu.  Min egen eks blev klar da han var næsten 30, og min veninde hun var heller ikke klar før hun var lige omkring de 30 og så endda lidt plus, på trods af et mange årige forhold.

Man kan da sagtens elske en person i mange år, uden at føle sig klar til børn.

Hvis han siger han vil have børn på et tidspunkt, så må vi da gå ud fra at det er det han vil, men han skal bare være klar.

Hvis du er sikker på at han vil have børn på et tidspunkt, vil jeg nok gøre som en anden nævner spørger om hvordan han ser jeres liv om 3-5 år. Men ellers vente til han bliver klar.

Jeg ER sikker på han elsker mig og er sikker på at han vil have børn og at han vil have dem med mig..
Så tak for det du skriver, var dejligt at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.