Miss-86 skriver:
Nu er strategien ændret!
Jer der har fulgt med, ved så at jeg har besluttet mig for at prøve at bruge omvendt psykologi og sige til min kæreste at jeg ikke vil have børn på noget tidspunkt! (Selvom jeg VIL have børn, men må prøve noget, for at få ham lidt på banen og blive klar)
Jeg sidder nu for mig selv og tænker, at jeg vil skrive det til ham, så han kan læse det i ro, en dag han har tid..
Men men men.. Hvor er det svært, nogle der kan hjælpe? (I var alle til så stor en hjælp i mit sidste indlæg, hvor jeg ville skrive brev til ham om at jeg var skruk)
Kan I hjælpe med dette?
Begrundelse for hvorfor jeg ikke vil have børn alligevel?
Er nedenstående for 'sødt' eller??
Jeg kan simpelthen ikke fylde mere på, er dette nødvendigt eller hvad synes I ?
Vi har snakket meget frem og tilbage om barn og du ved jo jeg har haft lyst til det i et par år, men nu har jeg haft god tid til at tænke over tingene, mens du har haft travlt på arbejdet..
Jeg ved godt det nok kommer bag på dig, men jeg synes ikke vi skal have et barn – Jeg kan og vil ikke blive ved og gå og vente, så for at beskytte mig selv mod at blive såret over du ikke har kunne blive klar og i forvejen har såret mig ved og love PB, så tager jeg beslutningen om ikke at skulle have børn! Overhovedet!
uha søde... jeg har kigget med og heppet på at han snart bliver klar 
jeg tror slet ikke vejen frem er at lyve omkring dine følelser, tror det kan komme til at bide dig gevaldigt i røven 
Hvad nu hvis han siger "pyyha det var rart - så lad os parkere den til engang langt ude i fremtiden"?
Personligt tror jeg det er bedre at du er ærlig overfor dig selv - og hvis det er essentielt vigtigt for dig at få børn inden x antal år, så sig det til ham
Jeg har set flere par gå fra hinanden fordi den ene ville have børn og den anden ikke ville - selvom det er drønærgerligt har det været det bedste for begge parter på længere sigt, så der ikke er recentment (ka ik huske det danske ord) fra begge parter enten pga mangel på børn eller børn, der er "tvunget" ind i forholdet
For så ka det være at HAN prioriterer dig OG familie frem for ham UDEN dig - men det er også dit eneste liv og du skal beslutte med dig selv om du vil ha HAM eller risikere ham for at få et liv med børn
Det jeg mener er - du har truffet valget helt ind i maven, du vil ha børn NU - du har været meget pædagogisk omrking hans tøven, men på et tidspunkt er du nødt til at sige NU er det nu ellers må jeg finde en anden der vil - og så er det HANS valg om han vil børn og dig