En slags UP-DATE på Brev til min kæreste om skrukhed/ulykkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.536 visninger
86 svar
167 synes godt om
12. august 2013

Miss-86

Nu er strategien ændret!

Jer der har fulgt med, ved så at jeg har besluttet mig for at prøve at bruge omvendt psykologi og sige til min kæreste at jeg ikke vil have børn på noget tidspunkt! (Selvom jeg VIL have børn, men må prøve noget, for at få ham lidt på banen og blive klar)

Jeg sidder nu for mig selv og tænker, at jeg vil skrive det til ham, så han kan læse det i ro, en dag han har tid..

Men men men.. Hvor er det svært, nogle der kan hjælpe? (I var alle til så stor en hjælp i mit sidste indlæg, hvor jeg ville skrive brev til ham om at jeg var skruk)

Kan I hjælpe med dette?
Begrundelse for hvorfor jeg ikke vil have børn alligevel?

Er nedenstående for 'sødt' eller??
Jeg kan simpelthen ikke fylde mere på, er dette nødvendigt eller hvad synes I ?

Vi har snakket meget frem og tilbage om barn og du ved jo jeg har haft lyst til det i et par år, men nu har jeg haft god tid til at tænke over tingene, mens du har haft travlt på arbejdet..
Jeg ved godt det nok kommer bag på dig, men jeg synes ikke vi skal have et barn – Jeg kan og vil ikke blive ved og gå og vente, så for at beskytte mig selv mod at blive såret over du ikke har kunne blive klar og i forvejen har såret mig ved og love PB, så tager jeg beslutningen om ikke at skulle have børn! Overhovedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

M&J87

Jeg tror at han vil være klar over, at det ikke passer, at du rigtig gerne vil . For mig virker det lidt barnligt. Men du skal jo skrive hvad du synes er passende. Men vejen frem, vil jeg synes er, ærlighed.

Anmeld

12. august 2013

baby012

Synes det er fint,  ville dog undlade den part hvor du siger det er for at beskytte dig selv at du ikke vil have børn, så tror han det bare er for at give ham dårlig samvittighed.. 

ville bare skrive at jeg havde tænkt over det, og ville ikke have børn alligevel 

Anmeld

12. august 2013

esioul

Miss-86 skriver:

Nu er strategien ændret!

Jer der har fulgt med, ved så at jeg har besluttet mig for at prøve at bruge omvendt psykologi og sige til min kæreste at jeg ikke vil have børn på noget tidspunkt! (Selvom jeg VIL have børn, men må prøve noget, for at få ham lidt på banen og blive klar)

Jeg sidder nu for mig selv og tænker, at jeg vil skrive det til ham, så han kan læse det i ro, en dag han har tid..

Men men men.. Hvor er det svært, nogle der kan hjælpe? (I var alle til så stor en hjælp i mit sidste indlæg, hvor jeg ville skrive brev til ham om at jeg var skruk)

Kan I hjælpe med dette?

Vi har snakket meget frem og tilbage om barn og du ved jo jeg har haft lyst til det i et par år, men nu har jeg haft god tid til at tænke over tingene, mens du har haft travlt på arbejdet..
Jeg ved godt det nok kommer bag på dig, men jeg synes ikke vi skal have et barn – Jeg kan og vil ikke blive ved og gå og vente, så for at beskytte mig selv mod at blive såret over du ikke har kunne blive klar og i forvejen har såret mig ved og love PB, så tager jeg beslutningen om ikke at skulle have børn! Overhovedet!

Gud hvor må det være svært for dig! Dog er jeg nok ikke helt tilhænger af at det skal fortælles via brev.

Jeg ville nok have givet kæresten et ultimatum under 4 øjne, i stedet for at skrive man ikke vil have børn og lign. Man kommer længest med at være ærlig.

Jeg ved det vil være hårdt at skulle give et ultimatum, men du kommer jo ikke rigtig videre med mindre du er hård åbenbart

Anmeld

12. august 2013

asff

Miss-86 skriver:

Nu er strategien ændret!

Kan I hjælpe med dette?

Hvis det er den måde du vil gøre det på, synes jeg, det du har skrevet er godt

Anmeld

12. august 2013

Karina84

M&J87 skriver:

Jeg tror at han vil være klar over, at det ikke passer, at du rigtig gerne vil . For mig virker det lidt barnligt. Men du skal jo skrive hvad du synes er passende. Men vejen frem, vil jeg synes er, ærlighed.

Enig...

Han må kunne gennemskue at det ikke passer, i har jo været sammen i mange år, så han kender dig forhåbentlig godt nok til at vide, at det bare er et led i at overtale ham.

Synes også klart at ærlighed er vejen frem. Og så ellers tone baby snakken ned  

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

M&J87 skriver:

Ideen var til og starte med, at jeg ville have skrevet til ham ligenøjagtig som jeg følte det .. Og jeg ville skrive alle mine følelser ned, så han kunne læse det og tænke over tingene..

Men der var et par stykker der rådede mig til dette..
Jeg må prøve noget jo .. For 2 års ventetid er længe!

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

baby012 skriver:

Synes det er fint,  ville dog undlade den part hvor du siger det er for at beskytte dig selv at du ikke vil have børn, så tror han det bare er for at give ham dårlig samvittighed.. 

ville bare skrive at jeg havde tænkt over det, og ville ikke have børn alligevel 

Okay Tak.. Det sletter jeg så

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

esioul skriver:

Gud hvor må det være svært for dig! Dog er jeg nok ikke helt tilhænger af at det skal fortælles via brev.

Jeg ville nok have givet kæresten et ultimatum under 4 øjne, i stedet for at skrive man ikke vil have børn og lign. Man kommer længest med at være ærlig.

Jeg ved det vil være hårdt at skulle give et ultimatum, men du kommer jo ikke rigtig videre med mindre du er hård åbenbart

Ja, det er meget svært..

Jeg er også tilhænger af ærlighed, meen jeg er simpelthen nødt til at prøve noget.. For hidtil har jeg ikke været andet end ærlig og det har ikke hjulpet :/

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

M&J87 skriver:

Og du har ret - Vejen frem er ærlighed, men hidtil har jeg ikke været andet end ærlig og det har ikke hjulpet mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.