Anonym skriver:
Jeg er anonym da emnet er lidt pinligt synes jeg
men sagen er at jeg har termin om 9 dage ca. Og her det sidste stykke tid er jeg begyndt ikke at kan nå på toilettet, fordi baby presser meget på dernede, så jeg tisser i bukserne flere gange om dagen og natten...
er jeg den eneste? synes det er pinligt, men jeg kan ikke gøre for det...
glæder mig bare sådan til baby kommer ud, det gør rigtig ondt dernede - det jager helt vildt, og kan mærke når det er Hoved som rotere ( baby sidder fast ) har baby gjort siden uge 35+6 ...
men iiiih altså, kan vaske tøj hele tiden
Synes ikke du skal være flov overhovedet!! Det tror jeg er helt naturligt, når blæren bliver trykket, som den gør under en graviditet... 
Jeg har selv nogle gange problemer, hvis jeg virkelig skal tisse, og jeg så nyser, hoster, griner el. lign. Så kan jeg godt komme til at dryppe
Og så skifter jeg jo så bare trusserne..... og jeg er ikke engang gravid, men min datter er 2 år
Men har nok bare ikke være så grundig med kniveøvelserne, desværre.... kan virkelig ikke finde ud af, at huske at lave dem 
Måske du skulle prøve tena-lady-bind..? Så er du da fri for tøjvask hele tiden!!
Så er det kun et bind du skal skifte... med mindre du tisser en hel sø hver gang selvfølgelig...
Men mon ikke det stopper lidt efter du har født og sådan.... lige nu er din blære bare ikke glad for bebsen, der ligger og trykker lidt... 
Anmeld