2. gangs gravid - snart termin - tisser i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Sådan tisser-tisser? Hvor meget er det? Af ren nysgerrighed

Jeg tissede når jeg kastede op (et par dråber), men det var kun fordi at jeg kastede så meget op, så tit...

Føler med dig 

Jeg tisser Meget.... 

alt tis kommer ud for kan ikke holde det tilbage når det først er begyndt, og når jeg '' holder mig '' laver knibeøvelser, så kommer tissen bare med endnu mere fart.... 

vildt underligt... 

men altså , tror virkelig også baby er på vej ud ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

merle2010

Anonym skriver:

Jeg tisser Meget.... 

alt tis kommer ud for kan ikke holde det tilbage når det først er begyndt, og når jeg '' holder mig '' laver knibeøvelser, så kommer tissen bare med endnu mere fart.... 

vildt underligt... 

det er ganske normalt...

jeg tissede ud over det hele når jeg kastede op.... min datter som var 2 år dengang, lagde håndklæder under mig, mens jeg stod og kastede op i håndvasken...

årh ha... det var hårdt...

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

det er ganske normalt...

jeg tissede ud over det hele når jeg kastede op.... min datter som var 2 år dengang, lagde håndklæder under mig, mens jeg stod og kastede op i håndvasken...

årh ha... det var hårdt...

altså føler mig helt normal og naturlig igen nu.....

synd at det er '' tabu'' , for så er der nok mange som mig som føler sig alene med det... 

og vildt sødt af din lille datter 

Anmeld

10. august 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg tisser Meget.... 

vildt underligt... 

Tak

Kan det være dit vand som er ved at gå? Det lyder voldsomt 

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Tak

Kan det være dit vand som er ved at gå? Det lyder voldsomt 

nej det er ikke vandet der er gået... 

ja det er voldsomt, også derfor jeg ville spørge til rådes herinde... 

kan tydeligt huske hvordan det er når vandet går, men igår nat troede jeg det var vandet der gik . fordi det bare røg ud af mig og sivede ud af mig... 

men jeg tisser bare 

Anmeld

10. august 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er anonym da emnet er lidt pinligt synes jeg

men sagen er at jeg har termin om 9 dage ca. Og her det sidste stykke tid er jeg begyndt ikke at kan nå på toilettet, fordi baby presser meget på dernede, så jeg tisser i bukserne flere gange om dagen og natten... 

er jeg den eneste? synes det er pinligt, men jeg kan ikke gøre for det... 

glæder mig bare sådan til baby kommer ud, det gør rigtig ondt dernede - det jager helt vildt, og kan mærke når det er Hoved som rotere ( baby sidder fast ) har baby gjort siden uge 35+6 ... 

men iiiih altså, kan vaske tøj hele tiden  

Jeg har ikke haft problemet i denne graviditet - endnu  Til gengæld havde jeg problemer med det da jeg havde født min datter, men med knibeøvelser er det væk 

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg har ikke haft problemet i denne graviditet - endnu  Til gengæld havde jeg problemer med det da jeg havde født min datter, men med knibeøvelser er det væk 

kanon godt at høre 

Anmeld

10. august 2013

Sitrani

Anonym skriver:

men sagen er at jeg har termin om 9 dage ca. Og her det sidste stykke tid er jeg begyndt ikke at kan nå på toilettet, fordi baby presser meget på dernede, så jeg tisser i bukserne flere gange om dagen og natten... 

glæder mig bare sådan til baby kommer ud, det gør rigtig ondt dernede - det jager helt vildt, og kan mærke når det er Hoved som rotere ( baby sidder fast ) har baby gjort siden uge 35+6 ... 

Synes ikke du skal være flov overhovedet!! Det tror jeg er helt naturligt, når blæren bliver trykket, som den gør under en graviditet...

Jeg har selv nogle gange problemer, hvis jeg virkelig skal tisse, og jeg så nyser, hoster, griner el. lign. Så kan jeg godt komme til at dryppe Og så skifter jeg jo så bare trusserne..... og jeg er ikke engang gravid, men min datter er 2 år Men har nok bare ikke være så grundig med kniveøvelserne, desværre.... kan virkelig ikke finde ud af, at huske at lave dem

Måske du skulle prøve tena-lady-bind..? Så er du da fri for tøjvask hele tiden!! Så er det kun et bind du skal skifte... med mindre du tisser en hel sø hver gang selvfølgelig...

Men mon ikke det stopper lidt efter du har født og sådan.... lige nu er din blære bare ikke glad for bebsen, der ligger og trykker lidt...

Anmeld

10. august 2013

Mie89

Nu er jeg kun 5+2 med mit første barn, så kender ikke til problemet i  fht. Graviditet, men jeg har hørt ar man kan få sådan nogle bolde i sexshops,  som man så stikker op og går lidt rundt med (mens man støvsuger f.eks.) det skulle være sindsyg god træning for hele underlivet og skulle kunne hjælpe hvis man har problemer med at holde på vandet 

Om man må bruge dem under graviditet ved jeg så ikke, men det kan du jo spørge din JM/læge om Men ellers kunne de jo måske være en ide efter fødslen.. 

Desuden skulle et stærkt underliv være med til at forbedre ens sexliv -og så er det jo win win  

Anmeld

10. august 2013

Xolia

Anonym skriver:

Øv øv - jeg har det heldigvis ikke sådan (33+6) men synes da du skal på apoteket og få købt nogle Tena-bind.

Jeg har personligt selv købt nogle til bagefter - mere af hensyn til at jeg ikke tror nat-bind er nok til blodet. Men Tena-bind er jo designet til netop dit problem - og ja, ikke fedt med "ble" - men bedre end at tisse i bukserne vil jeg mene?

-Xolia-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.