2. gangs gravid - snart termin - tisser i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.292 visninger
30 svar
5 synes godt om
10. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da emnet er lidt pinligt synes jeg

men sagen er at jeg har termin om 9 dage ca. Og her det sidste stykke tid er jeg begyndt ikke at kan nå på toilettet, fordi baby presser meget på dernede, så jeg tisser i bukserne flere gange om dagen og natten... 

er jeg den eneste? synes det er pinligt, men jeg kan ikke gøre for det... 

glæder mig bare sådan til baby kommer ud, det gør rigtig ondt dernede - det jager helt vildt, og kan mærke når det er Hoved som rotere ( baby sidder fast ) har baby gjort siden uge 35+6 ... 

men iiiih altså, kan vaske tøj hele tiden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

merle2010

du er ikke den eneste

da jeg var gravid 2 gang tissede jeg konstant i bukserne

når jeg nøs, hostede, kastede op og også om morgenen når jeg ikke kom hurtigt nok på toilettet...

da jeg havde født blev det langsomt bedre, men der skulle mange knibeøvelser til før det blev ok...

idag 1 år efter er der nogenlunde styr på det igen, men skal stadig lige knibe sammen hvis jeg nyser...

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

du er ikke den eneste

da jeg var gravid 2 gang tissede jeg konstant i bukserne

når jeg nøs, hostede, kastede op og også om morgenen når jeg ikke kom hurtigt nok på toilettet...

da jeg havde født blev det langsomt bedre, men der skulle mange knibeøvelser til før det blev ok...

idag 1 år efter er der nogenlunde styr på det igen, men skal stadig lige knibe sammen hvis jeg nyser...

åh er virkelig rart at høre at jeg ikke er alene i verden om det ... går og er lidt ked af det, da jeg tænker at, manden da må synes jeg er klam og for meget... 

heldigvis '' trøster '' han mig... og siger ikke noegt til det, andet end han da godt forstå jeg synes det er træls... 

men når jeg faktisk laver de der knibeøvelser, så tisser jeg mere... det virker helt forkert... 

Anmeld

10. august 2013

Faith

Det synes jeg ikke der er noget som helst flovt i!

Selvfølgelig er det irriterende at skulle vaske tøj hele tiden, men synes bestemt ikke du skal gå og skamme dig. Rigtig mange kvinder lider af inkontinens i graviditeten og efter (inkl. mig selv). Det er bare et spørgsmål om seriøs bækkenbundstræning

Anmeld

10. august 2013

merle2010

Anonym skriver:

åh er virkelig rart at høre at jeg ikke er alene i verden om det ... går og er lidt ked af det, da jeg tænker at, manden da må synes jeg er klam og for meget... 

heldigvis '' trøster '' han mig... og siger ikke noegt til det, andet end han da godt forstå jeg synes det er træls... 

men når jeg faktisk laver de der knibeøvelser, så tisser jeg mere... det virker helt forkert... 

jeg kunne slet ikke lave knibeøvelser de sidste 2 uger af graviditeten... det hele var fuldstændig udspændt dernede...

min mand tog det også stille og roligt med det tisseri, han syntes det var værre når jeg kastede op...

Anmeld

10. august 2013

Marks mor

Hej

Da jeg var gravid med min søn havde jeg samme problem og led af det ca 2 år efter fødslen også... han blir 6 år på mandag og laver stadig knibbe øvelser konstant og idag kan jeg skulle tisse om aften og ikke orke at gå ned og tisse og kunne holde mig til om morgen.... så det er bare på med knibbe øvelserne det hjælper virkelig meget...

Anmeld

10. august 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Nu har jeg aldrig tisset i bukserne under mine to graviditeter

Men kan så fortælle dig bare for du ikk skal føle dig flov ! At jeg har tisset to gange i sengen mens jeg sov

Første gang vågende jeg op og blev vildt forskrækket jeg drømte jeg var gået på wc får et helt Chok da jeg mærker jeg bliver varm , og. Vækker så min kæreste og fortæller jeg har tisset i sengen , han ( svare og gør tingene i søvne ) tager sin hånd og mærker og siger ja skat det har du .. Godnat !

Han mærkede og faldt hen igen det kan vi kun grine af den dag i dag

Anmeld

10. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er anonym da emnet er lidt pinligt synes jeg

men sagen er at jeg har termin om 9 dage ca. Og her det sidste stykke tid er jeg begyndt ikke at kan nå på toilettet, fordi baby presser meget på dernede, så jeg tisser i bukserne flere gange om dagen og natten... 

er jeg den eneste? synes det er pinligt, men jeg kan ikke gøre for det... 

glæder mig bare sådan til baby kommer ud, det gør rigtig ondt dernede - det jager helt vildt, og kan mærke når det er Hoved som rotere ( baby sidder fast ) har baby gjort siden uge 35+6 ... 

men iiiih altså, kan vaske tøj hele tiden  

Har problemer allerede nu, venter tvillinger.. Bruger tena.. 

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det synes jeg ikke der er noget som helst flovt i!

Selvfølgelig er det irriterende at skulle vaske tøj hele tiden, men synes bestemt ikke du skal gå og skamme dig. Rigtig mange kvinder lider af inkontinens i graviditeten og efter (inkl. mig selv). Det er bare et spørgsmål om seriøs bækkenbundstræning

det er jeg enormt ''glad'' for at høre, at det er så almindeligt, tror så bare ikke det er så almindeligt at snakke om.... derfor jeg finder det '' pinligt''.... 

men ja , skal helt sikkert igang med de der knibeøvelser, lige nu virker de bare omvendt... 

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Har problemer allerede nu, venter tvillinger.. Bruger tena.. 

Okay - Vidste slet ikke det var så '' almindeligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.