2. gangs gravid - snart termin - tisser i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

jeg kunne slet ikke lave knibeøvelser de sidste 2 uger af graviditeten... det hele var fuldstændig udspændt dernede...

min mand tog det også stille og roligt med det tisseri, han syntes det var værre når jeg kastede op...

det er fuldstændig det samme med mig nu så... åh super tak fordi du vil fortælle mig om hvordan du har det... 

troede virkelig ikke det var normalt at ha det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

jeg kunne slet ikke lave knibeøvelser de sidste 2 uger af graviditeten... det hele var fuldstændig udspændt dernede...

min mand tog det også stille og roligt med det tisseri, han syntes det var værre når jeg kastede op...

og når jeg kaster op, tisser jeg også helt vildt, kan slet ikke holde på noget.... 

ååååh fortryder jeg ikke har været bedre til de knibeøvelser... 

Anmeld

10. august 2013

Faith

Anonym skriver:

det er jeg enormt ''glad'' for at høre, at det er så almindeligt, tror så bare ikke det er så almindeligt at snakke om.... derfor jeg finder det '' pinligt''.... 

men ja , skal helt sikkert igang med de der knibeøvelser, lige nu virker de bare omvendt... 

Det er MEGA tabu!

En uges tid efter jeg havde født mine tvillinger, præsterede jeg at tisse i bukserne midt inde i Ide møbler. Jeg måtte simpelthen løbe ud derfra. Ej hvor var det pinligt, men jeg kunne seriøst ikke holde på det.

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det er MEGA tabu!

En uges tid efter jeg havde født mine tvillinger, præsterede jeg at tisse i bukserne midt inde i Ide møbler. Jeg måtte simpelthen løbe ud derfra. Ej hvor var det pinligt, men jeg kunne seriøst ikke holde på det.

åh  din stakkel... ØV ! jeg har selv prøvet det hvor jeg skulle nyse, og tænkte ikke lige over '' mit problem'' så tissede også i bukserne midt i byen... 

Anmeld

10. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Okay - Vidste slet ikke det var så '' almindeligt... 

Jeg har problemet om morgenen og hvis jeg ligger på ryggen med urin i blæren.. Og ved pluk ve.. Den ene bølle er også vild med at hoppe på min blære.. 

Anmeld

10. august 2013

Faith

Anonym skriver:

åh  din stakkel... ØV ! jeg har selv prøvet det hvor jeg skulle nyse, og tænkte ikke lige over '' mit problem'' så tissede også i bukserne midt i byen... 

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Jeg har problemet om morgenen og hvis jeg ligger på ryggen med urin i blæren.. Og ved pluk ve.. Den ene bølle er også vild med at hoppe på min blære.. 

tør slet ikke tænke på hvis jeg havde et barn mere i maven, så vil jeg være en omvandrene tissepind  

men ja det kan jeg da godt se for dit vedkommende. 

denne gang kan jeg bare mærke alt, og nogle gange giver baby mig nogle voldsomme JAG helt nede, det føles som kvive der bliver stukket op i mig... 

og så føles det lidt som veer nogle gange, men må sige baby godt ved hvor udgangen er.... 

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Marks mor skriver:

Hej

Da jeg var gravid med min søn havde jeg samme problem og led af det ca 2 år efter fødslen også... han blir 6 år på mandag og laver stadig knibbe øvelser konstant og idag kan jeg skulle tisse om aften og ikke orke at gå ned og tisse og kunne holde mig til om morgen.... så det er bare på med knibbe øvelserne det hjælper virkelig meget...

Fantastisk, skal bare have så meget gang i den knibeøvelser efter fødslen... fordi jeg har haft problemet siden fødslen af mit første barn for 6 år siden... 

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Nu har jeg aldrig tisset i bukserne under mine to graviditeter

Men kan så fortælle dig bare for du ikk skal føle dig flov ! At jeg har tisset to gange i sengen mens jeg sov

Første gang vågende jeg op og blev vildt forskrækket jeg drømte jeg var gået på wc får et helt Chok da jeg mærker jeg bliver varm , og. Vækker så min kæreste og fortæller jeg har tisset i sengen , han ( svare og gør tingene i søvne ) tager sin hånd og mærker og siger ja skat det har du .. Godnat !

Han mærkede og faldt hen igen det kan vi kun grine af den dag i dag

Ha ha ha ha nårh hvor sødt altså.... 

Anmeld

10. august 2013

-Sigrid-

Sådan tisser-tisser? Hvor meget er det? Af ren nysgerrighed

Jeg tissede når jeg kastede op (et par dråber), men det var kun fordi at jeg kastede så meget op, så tit...

Føler med dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.