Søskende med fødselsdag i samme mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Anonym trådstarter

Tusinde tak for alle jeres svar det har givet stof til eftertanke og viser også blevet enige om at vi bare giver den gas. Nu hvor jeg ikke blev gravid denne mdr. Vi aner jo ikke hvornår jeg bliver gravid og vi gider jo ikke lade en mdr gå til spilde hvis den nu kunne være der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Svenne

Jeg er godt nok fuldstændig ligeglad med, hvornår mine børn har fødselsdag. Jeg er bare taknemmelig over, de har været så "nemme" at lave.

Når det så er sagt, så har de tilfældigvis fødselsdag i april begge to. D. 7. og d. 29.
Jeg er ret sikker på, vi holder en fødselsdag for dem begge to, så de ikke skal dele. Men så får far tilgengæld nok ikke sin egen fødselsdag, da han har fødselsdag d. 11. Så han må dele med en af drengene

Anmeld

9. august 2013

LinLin

Mine drenge har fødselsdag med en uges mellemrum - lillebror kom d. 9. september - syv dage efter storebrors 4 års fødselsdag OG dagen efter min egen OG 4 dage efter min mors så fire fødselsdage indenfor otte dage i tættest muligt familie
min far og lillebror har hhv 15. Og 16. Aug, så jeg har altid været vant til tætte fødselsdage

Anmeld

9. august 2013

4kløver

Her har jeg og den store i april. Far og datter i oktober. Mine 2 drenge i november. Men har aldrig set det som et problem. ��

Anmeld

9. august 2013

MorDk

Anonym skriver:

Ved godt det måske er et Luksus problem men tænker også mest i forhold til når man lige har født og skal holde fødselsdag osv. Ikke så meget fremover

Det er altså INTET problem. Jeg fødte lillesøster 3 dage før vores søn fyldte 2 år. Og vi holdt en dejlig føs'dag for ham. Min mor lavede kagen og tog med og vi sørgede for lidt boller, og kakao og hygge. Det var skide hyggeligt selvom jeg var træt. Men fejres skulle min søn altså. Nu har de så fødselsdag med 3 dages mellemrum. Her til sep. holder vi fødselsdagen en søndag mellem deres fødselsdag. Så vi holder den samlet. Glæder mig ♥

Anmeld

9. august 2013

Faith

Mine tvillinger har fødselsdag den 28.juni og lillebror den 6. juni. Bortset fra at det er en dyr måned, ser jeg ingen problemer i det. Vi holder 2 fødselsdage. Altid dejligt med en anledning til at invitere familie og venner, spise kage og hygge sig

Anmeld

9. august 2013

Monski

Anonym skriver:

Hej de damer.
Jeg ville høre jer der har børn der har fødselsdag i samme mdr. Hvordan det er? Vi er igang med pb men hvis vi sexer de næste 2 mdr vil termin ligge klods op af vores førstes fødselsdag. Hvis vi f.eks har gevinst denne gang vil jeg have termin 14 dage før vores førstes fødselsdag. Men da jeg nok skal have pks vil der være ca. 3 uger tilovers førstes fødselsdag. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er dumt. Mdr efter vil se helt sort ud for så vil jeg skulle føde ved pks 4 dage efter vores førstes fødselsdag. Så den er ikke på tale.

Men piger kom med jeres erfaringer?

Anthon er fra D. 16 december, og jeg er denne gang sat til D. 16 januar, har selv fødselsdag D. 5 februar.
Så på 1,5 måneder har vi 3 fødselsdage, jul og nytår,.. Dyyyyyrt!!

- men udover det så tror jeg ikke det bliver et problem, synes bare det er meget vigtigt at børnene får hver deres dag, altså sådan så det ikke bliver slået sammen

Anmeld

9. august 2013

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Tusinde tak for alle jeres svar det har givet stof til eftertanke og viser også blevet enige om at vi bare giver den gas. Nu hvor jeg ikke blev gravid denne mdr. Vi aner jo ikke hvornår jeg bliver gravid og vi gider jo ikke lade en mdr gå til spilde hvis den nu kunne være der

synes det lyder rigtigt fornuftigt

personligt fik jeg veer med nr. 3 på min egen fødselsdag, så han er født dagen efter.

blev ønsket tillykke med fødselsdagen da jeg kom ind på fødegangen, men da klokken på det tidspunkt var 01,00 var min reaktion "det er IKKE min fødselsdag"

Anmeld

10. august 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej de damer.
Jeg ville høre jer der har børn der har fødselsdag i samme mdr. Hvordan det er? Vi er igang med pb men hvis vi sexer de næste 2 mdr vil termin ligge klods op af vores førstes fødselsdag. Hvis vi f.eks har gevinst denne gang vil jeg have termin 14 dage før vores førstes fødselsdag. Men da jeg nok skal have pks vil der være ca. 3 uger tilovers førstes fødselsdag. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er dumt. Mdr efter vil se helt sort ud for så vil jeg skulle føde ved pks 4 dage efter vores førstes fødselsdag. Så den er ikke på tale.

Men piger kom med jeres erfaringer?

Mine børn har fødselsdag den 21 og 23.
Vi holder som primær fødselsdag den22 for familien. Og så vidy det er muligt for inst på dag.en
har aldrig været noget problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.